İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

7 Ekim 2008

Raki getirin hulen...

Cabuk bana icki, fasil, ve adana dürüm söylesin biri!

Cok müte$ekkir olurum... :)


Efenim bu sabah Türk konsoloslugun o me$hur "Ankara salonu" ile ha$ir ne$ir olma $erefine nail oldum...
Olmaz olaydim ke$ke... Tiklim tiki$ doluydu... 200-300 ki$i vardi bir odanin icinde herhalde...
Bir ara bayiliyorum zannettim... Cam göremedim hicbiryerde...
Zira kendimden gecmi$ bir halim vardi.. elim ayagim bo$aldi aniden... Olamaz böyle bir$ey... Yok böyle bir$ey...Oturacak yerler kapi$ilmi$... inanlar 4 kata yayilmi$.. merdivenlerde oturup bekliyordu i$lem siralarini...

Ayakta iti$, kaki$ onca saat bekledim. Mübarek insanlar pek te umarsiz canim. Babacigim bana kahve aliverdi, bakti ki kizi harbiden dü$üp bayilacak...
Amcanin teki sagolsun yanimdan gecerken öyle bir carpti ki... benim yerime mantom kahvenin tadina vardi. "Amca beee!!" diyebildim sadece. Ama dönüpte bakan yok. Herif toz oldu.

Sabah 10:00 sularinda bir numara cekmi$tim. Saat 14:00 civari anca iki i$lem halledip evin yolunu tutabildik.

Eve geldigimden beri film izleyerek beynimi iyice sulandirmi$im... Allak bullak oldum.. Biraz kendime gelmem lazim... Bürokrasi ve kagit i$leri olmasa...hayat ne güzel olurdu...

Nerde lan benim eglencem heh??? Bu nasil "tatil" böyle ??!!! Nerde bu devlet??!!


7 yorum:

  1. senin yerine içiyorum sanada afiyet olsun benden :))

    YanıtlaSil
  2. ama sana benden baıleys :))

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun adsiz :)

    Baileys sevdigimi nerden biliyorsun sen? Sen de kimsin? :)

    YanıtlaSil
  4. gümüş ibrikte dinlendirilmiş olsun mu?

    YanıtlaSil
  5. Fark etmez :) yeterki muhabbeti bol olsun yaninda... gümü$ü, altini, bakiri sallamayiz biz ;)

    YanıtlaSil
  6. rakının muhabbeti en güzel tek başına çıkıyor.

    YanıtlaSil
  7. ooo sen yana ben cama, ikimiziiin resmini çıkarsınlar yan yana:)

    ya bu şarkıyla çoştum birden!!

    YanıtlaSil

de bakalim...