İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

17 Ekim 2008

Apaçi, tiki ......?

Sevgili günlük,

lisan dedigin canli mübarek... hemen degi$iyor, yenile$im dedigin olay gercekle$iyor... Gencleri anlayamaz oldum... Argo konu$malarimin seviyesi "kafa kagidi", "karpuzu kullan" ve "ade len" de kalmi$ benim...


Bu yaz kuzenimin dügünü icin 3 günlük bir Türkiye-turnesi yapmi$tim. E haliyle dügün oldugu icin süslendim biraz. Evlenenin karde$i bana "Abla ya... sen tikilere benzemi$sin" dedi...
Suratina salak salak baktigimi fark edince irkiliverdim.

B: " Tiki ne lan? "
K: " Havali zengin Ni$anta$i cocuguna tiki diyoruz da...hihihi" (pis pis siritiyor)
B: " Ni$anta$i mi? Oglum Akyazili degil misin sen?! Ni$anta$ini uzaktan gördün mü hic, de ötüyorsun?! Hem benimle ne alakasi var ya?! Git aynaya bakta bi tarafina gül sen apaci hanzosu!! "

Kahkahayi kopardi bu cümlemden sonra ve güle güle gitti... (beni kimse ciddiye almiyor ne hikmetse...).

Gözlüklü, spor ayakkabisindan itinayla ve inatla vazgecemeyen, genelde spor giyinen ve makyajin m-sinden habersiz bir ben icin "tiki" kelimesi "yok artik!" dedirtecek derecede uyumsuz degil mi?!
Kuzenimi esefle kiniyor...ne emolarla, ne tikilerle ne de apacilerle ilgili veya buna benzer tarikatlara üye olmadigimi buradan duyuruyorum!

Ayriyeten bir bayana "lan" ,"ulan", "oglum" vs... tarzi terimler de yaki$miyor... Kendimi birdaha kareköküyle kiniyor, beni ali$tiran $ahsa "argo söylemler söylemeden ve küfür etmeden önce dilin tutulsun in$allah!" dileklerimi iletiyorum!


Saygilar

Aquila

2 yorum:

  1. şimdi;
    hemen viki amcamıza danışıyoruz.
    ---
    Türkiye, İstanbul kaynaklı, bireyleri ekonomik olarak üst sınıftan veya onlar gibi olmak isteyen orta sınıftan gençlerden oluşan ve toplumda oldukça büyük antipati toplamış, kendine özgü dili ve pahalı yabancı markalara dayalı yüksek estetik kaygısı ile tanınan altkültür.
    ---
    kaynak : vikipedi

    YanıtlaSil

de bakalim...