İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

11 Ekim 2008

Gülmeye ba$ladim... hadi hayirlisi :)

Annemle odamda monitörün kar$isinda oturup pc den film izleyip örgü örüyoruz ve telefonum caliyor, acmiyorum.

Annem: Acsana.
Ben: Yok senin yaninda olmaz, konu$amam.
Annem igneleyici bir ses tonuyla: Ben gidiyorum zaten...Rahat rahat konu$...
Ben: Gitmene gerek yok annecim otur sen. Daha sonra konu$urum ben.
Annem: Hadi ordan! Numara yapma! Sende bana bayilmiyordun zaten! :)))

Ben: Anne gözlerin ya$armiyor mu beni böyle görünce..
Annem: Senin icinde vardi zaten ben biliyordum... Afferin bak ne güzel örüyorsun....Sana dantel de ögreticem...
Ben iptal----


Dün gece uyku tutmadi O´nu aradim:

Ben: Hadi bana masal anlat.
O: Ben masal bilmemki...
Ben: Bilirsin bilirsin... ya off uydur bi$eyler...
O: $imdi kirmizi kafali bir kari varmi$... (ben o anda iptal oldum)
Dur be anlattirmadin... Gülme bi sus! Heh...$imdi bu karinin da cadoloz bir nenesi varmi$...
Ben: eee...??
O: $imdi bu cadoloz nene kirmizi kafali kariyla kurtu ormanda basmi$, "terbiyesizler!" diye bagirmi$ ve yemi$ :)))))

Ben tamamen iptal.....

O: Dur bitane daha anlatacam. $imdi ba$ka bir kari varmi$. Adi neydi lan onun? Hani bitli uzun saci var falan...
B: Rapunsel mi? Ya sen masal anlatma ! :))))))))
O: Yok beee.... Sende hic bi$ey bilmiyorsun! Hani pamuktan bir kari var hani, sekiz cüceleri kovaliyo... :)))))

Ondan sonrasini hatirlamiyorum... Zira gülmekten krize girdim...

4 yorum:

  1. Annem ben de koptum yaa =D
    Hmm O ve O'nlar...
    Ne garipler değil mi??

    p.s. netim yok, yurdum iyice mallaştı, param da bitti...
    Ve ben seni çooooooook özledim annem ='(

    YanıtlaSil
  2. Gülümsediysen ne güzel kuzum:) Evet O´nlar cok garip bencede..

    P.s.: Ah yavrum benim...bende seni özledim... tankerlerle yumurta yagdiricam seni bu halde birakanlarin kafasindan a$agi...
    :(

    YanıtlaSil
  3. hepimizi böle güldüren bir "o" lazım be maralııım

    YanıtlaSil
  4. Allah versin... hala iddiam gecerlidir..Bence huzur islamda! :))))

    YanıtlaSil

de bakalim...