İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

21 Ekim 2008

Ürün aciklamasi:

Yazar degilim karde$im! Ne cemkiriyorsunuz?!
Tabii olaki yazarken ilham perisi bir buse konduruverir kafama...bazen lirige benzer $eyler cikar tamamen bilincsizce... Özellikle duygu sellerine kapildigimda... Ama inanin benim öyle bir kastim da derdim de yoktu ve yok :)
Kabiliyet dü$manligimi bu konuda da peki$tirdim. Hic merak buyurmayin efenim.
Ya ben $öyle cümleler attiriveremiyorum: " gökyüzünün karasiydi gözleri kedinin, atlarken yagmurda islanan masanin üstündeki islak yansimasina....co$mu$du tufanlar, kopmu$tu kiyamet ve o dönüp gözlerimin icine bakip sadece `miyav` dedi...."

Ne hikmetse birtek örgü i$inde becerikli ciktim.. yakinda atölye aciciiim...Dantel i$lerine de bir el atmayi dü$ünüyorum, annemin hatri kirilmasin : P

Ürün geli$imi:
I$in geli$i gidi$i güzeli $u ki;
Sadece ve sadece, hatta tamamen kendimle ve kendi benligimle ilgilenebilecegim bir alan lazimdi bana. Zamanla da ali$kanlik halini aldi beyaz ekrana 10 parmak yazmak. $ip$ak oluveriyor :)
Nitekim kagit kalemle cok daha uzun sürüyor. Hadi yazdin renklendirmesi var bunun, fotograf bulup yapi$tirmasi. Ohooo bir ton i$! Bir de merakli gözlerden saklamaya ugra$ günlügünü... Ter dökmeye ne gerek var?! Nette yayimla gitsin : )

Ürün niteligi:
Hayat, kariyer, aile ko$turmacasinda ya$adiklarima, kendime ve sacma ya da mantikli dü$üncelerime, ayirdigim vakittir burasi.

Ürün fiyati:
Pis degerlidir! Sittin seneyi sonsuzlukla carp... i$te o dur fiyati : P

5 yorum:

  1. Annem sinir yapmışız =)
    Gaz yapmışım ben avsana sırtımı =/
    Heh işte öyle =)
    Gırk!

    Benim annem canım annem...

    YanıtlaSil
  2. Ben reklamdan ba$ka bi$ey yapmadim valla :) Gerisi senin marifetin:D

    Benim yafrum canim cucugum...

    YanıtlaSil
  3. Pis degerlidir! Sittin seneyi sonsuzlukla carp... i$te o dur fiyati

    bu ürüne hiç bir şekilde fiyat biçmeyeceğini düşünüyordum. daha doğrusu kimse kendi yarattığı ürününe değer biçemez. :)

    ps. şimdi bu yorum sayfası biçimi çok güzel ama bir sorunu var! yorumlara mail ile abone olamıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. yoruma yorum :)
    şimdi abone olma linkinin gördüm.

    YanıtlaSil

de bakalim...