İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

27 Şubat 2008

Icimdeki kusma dürtüsü bamba$ka...

bitmiyor annem bitmiyor... Igrenc bir arabeske dönü$üyorum komple...

10/ 1 ´ini yazsam hadi neyse.. "Bir sen eksiktin zaten.." - beynimdeki ses.

Bir insan nereye kadar katlanabilir? Dayanma gücü ne kadardir? SINIRI nerde?

Hissediyorum... pis hissediyorum hemde..

Daha önce gözlemledigim 23-27 arasi, depresif "rüzgarin yönü belirsizce savurdugu yaprak" insanlarina dönü$üyorum.. dönü$tüm..

Her halti sorgulamanin zamani mi lan $imdi?!!! Sen hep böyle yapiyorsun zaten!!! Rahat biraksana beni lan!!! - beynimdeki ses.

Gececek gececek... --herkesin sesi...

sen gecmezsen o gececek elbet senden...sen atik ol önce gec!

Bakalim ey mi yaman bey mi...

Sen kaptani olmazsan kim olacak kizim?! Hem firtinada pes eden maharetsiz kaptan ne halta yarar?!! --beynimdeki ses....

cix.. motive edemiyorum kendimi... icim inanmiyor bana.. beynimi kandiramiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...