İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

5 Şubat 2008

Co$tum..:D Raki getirin lem :))

HAYDAR HAYDAR

Ben melanet hırkasını kendim giydim eğnime
Ar u namus şişesini taşa çaldım kime ne
Ah Haydar Haydar taşa çaldım kime ne

Gah çıkarım gökyüzüne seyrederim alemi
Gah inerim yeryüzüne seyreder alem beni
Ah Haydar Haydar seyreder alem beni

Gah giderim medreseye hu çekerim Hak için
Gah giderim meyhaneye dem çekerim aşk için
Ah Haydar Haydar dem çekerim aşk için

Sofular haram demişler bu aşkın şarabına
Ben doldurur ben içerim günah benim kime ne
Ah Haydar Haydar günah benim kime ne

Nesimi’ye sormuşlar yarin ile hoş musun
Hoş olayım olmayayım oyar benim kime ne
Ah Haydar Haydar oyar benim kime ne

BENZEMEZ KİMSE SANA(Beyati)
Benzemez kimse sana tavrına hayran olayım
Bakışından süzülen işvene hayran olayım
Lutfuna ermek için söyle perişan olayım
Bakışından süzülen işvene hayran olayım
AKŞAM OLDU HÜZÜNLENDİM
Akşam oldu hüzünlendim ben yine
Hasret kaldım gözlerinin rengine
Gel mehtabım gel sevgilim gel yine
Hasret kaldım gözlerinin rengine


9 yorum:

  1. Beyaz peynir ve kavun getirdim abla. Kavunu bu mevsimde bulmak zor oldu. Kıymetimi bil:)

    YanıtlaSil
  2. Berhudar ol ablasi... nurrrrooool :D yerim lem ..

    YanıtlaSil
  3. Ben bende değil, sende de hem sen, hem ben,
    Ben hem benimim, hem de senin, sen de benim,
    Bir öyle garip hale bugün geldim ki
    Sen benmisin, bilmiyorum, ben mi senim.

    Mevlana Celaleddin Rumi

    YanıtlaSil
  4. anonim insan.. cok manali ve güzel.. ve cok uygun bana... (raki muhabbetine olmasada) :)))))

    te$ekkürler

    YanıtlaSil
  5. rakı güzel de biz hala seninle şarap içemedik kuzuu

    YanıtlaSil
  6. harbi be mevum... olacak in$allah bi gün :))))

    valla herbi$eyi icerim...yeterki seninle olsun :)

    YanıtlaSil
  7. geruyuda çaarın onsuz olmaz :P

    YanıtlaSil
  8. ay$em asil sensiz olmaz :)))))
    ben $ahsen küstüm geruya...
    beni unuttu o. her$eyin kar$iligi olmali hayatta... bende onu unuttum :D oldu bitti :)))

    Sen gel asil anam :D
    öyle bir egleniriz kiii.. hey yavrum hey! :)))))

    YanıtlaSil

de bakalim...