İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

4 Şubat 2008

Asabiyim... kasip kavuruyorum...

Genelmüdürün bile korktugu bir ki$ilik olarak.... ortalikta gezinmenin $a$kinligi icindeyim...
Patronumun yegenine haddini bildirecek kadar gözüm kara... (atilmaktan, i$siz kalmaktan korkmayan her eleman kadar)
Bana kim "dur" diyecek benden ba$ka, cok merak ediyorum.. Sonum iyi degil.

Arada gelen krizler artik canimi SIKmaya ba$ladi... Bedenim isyanlarda...Dizimin anormal $i$ligi...Sirt ve bel agrilari... Psikolojimden bahsetmeme gerek yok, zaten ortada.. ZIRDELIRDIM.. herkese katkilarindan dolayi te$ekkür ederim.. :)))

Di$imi SIKIP, bir kac gün derin nefes alabilecegim bir dönemi dü$lüyorum...
Buraya yarim yamalak ta olsa döktüklerim bir zaman sonra yetmeyecek...O zaman ne yapacagim cok merak icindeyim...
Canim hicbi$ey istemiyor.. neyim eksik bilmiyorum.. tatil diye tahmin ediyorum... Aslinda yazmakta istemiyorum.. Ama $u an yapacak daha iyi ve güzel bi$eyim yok.

Almanlarin karnaval tantanasi olmasa belki di$ari cikar, biraz parkta dola$irdim... ho$, kime yalan söylüyorum ki.. yapmayacaktim...

Ne zaman aglanmaya ba$ladim? Herkes kendi derdiyle cebelle$irken birde ben zirvaliyorum. Ho$, kimin umru.. :D cogu dertsiz kendini dertli sanirmi$... kedi kendini gördü hesabi..

Hepimiz birer kedi degil miyiz? Herkesin derdi kendine daha fena... oy oy oyyy... :))

Gözlerini kapat, ac.. kalk i$e git, okula git, eve gel...ders..yat..gözlerini kapat, ac..kalk i$e git okula git, eve gel...ders...yat..gözlerini kapat, ac...kalk i$e git, okula git, eve dön...ders...yat... (118 gün oldu...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...