İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

23 Şubat 2008

Canim...

karde$im... senin ellerinde...hayatimiz.... (MvÖ)


Emre Aydin & Band konseri cok güzeldi...
Ben $ahsen kendisini pek dinlemiyordum, ama itiraf etmeliyim begendim.
Sezen Aksu dan.. Candan Ercetin den de parcalar söyledi... ve iyi söyledi.. Müzisyenlerde harikaydi dogrusu..

3 Ayakli sandalyem...daha fazla dayanmaz susarsan... kirilir gider.. :))
$arkiyi cok severek dinliyordum.. Konser gecesindede bunu söyleyebilen 3 insandan biriydim ne yazik ki..
Meger... 6. Cadde nin eski elemaniymi$ kendisi.. Daha yeni ögrendim.. (Allam ayin ardinda ya$iyorum)...

Konsere gelen dinleyici kitlesini hic begenmedim ama..Bu his kar$ilikliydi sanki :)))
Soft rock ta olsa dügüne gider bir halde dolanan "akilli" lara baya güldüm biyik altindan :D
O topuklularla yürümek Evereste tirmanmaya benzer anam :D
O makyaj denen badana acaba Filli boyadan mi ?? :))
Ü$ütecekler diyede korktum Allah inandirsin...Ic cama$irlarida güzelmi$ hani.. :)))

Belkide bendim yanli$ kitle :))))
3 kiz spor ayakkabilar, converse .. kot,herhangi bir t-shirtle damladik.. ben krem dahi sürmemi$ken, arkada$lar sade makyaji yeterli buldu... (Ho$ i$ten sonra milletce toparlanip gittik.. süslenmeye, ceki düzene vakitte yoktu)
Bizim gibi konser dinlemeye gelenler azinliktaydi i$te.. digerleri ne halt etmeye geldi acaba muamma degil sanirim :)

Sonucta cok eglendik... lezizdi... :D

Yalan.. baskasi yalan... dünyada ölümden baskasi yalan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...