İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

4 Şubat 2008

"ki$isel bir ileti girin" ahah...

Kuzum ne i$tir bu? ... reklam panolarina döndü... yok bilmemne. com... bilmem$u.net... ??
bilmemne share... bilmemne tyube...

ho$ ki$isel iletiler de ilgincin ilginci dogrusu :)

bir kaci:
* Salyangoz mahallesinde müslüman satan yahudi
* (nick:) ...e..... (ki$isel ileti:)anlat
* Sade vatanda$
* mal kabul merkezi
* ki$isel sensin iletide sana girsin(AY$E´den inciydi)
* ne olursan ol gelme mevlana degilim beni germe (GERU)
* titret..duymayabilirim..
* ev ariom..bjk $i$li civarinda duyan gören bilen haber versin...
* cevap vermezsem agla olmaz mi..

Benim son dönemlerde ( tamamen sallama amacli )$ahsi iletilerim:
* ieeeyyyyt...susun lem....
* bende size bayilmiyodum... (her haltta favorimdir*)
* beni rahat birak +1, birakma -1000 (bunu $u anda uydurdum, hemen kullaniciiim)
* i$im var elle$meyin...
* Q+ - Q- = 0
* det...
* oldu anam ba$ka?!
* uzak dur isiririm...

Var mi ilginc bulduklariniz? Sizlerin begendigi iletiler neler? Favoriler? Kendi kullandiklariniz... $öyle harbiden enteresan olanlar :D
Begenmedikleriniz?
Dökülün bakalim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...