İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

9 Temmuz 2010

Ha$erata darülaceze benim odam...

Gece vakti, hazir hava serinlemi$ken cami aciyorum...
Bir de bakiyorum ki, envayi ce$it, akliniza gelebilecek her türden iki-, dört-, alti- ayakli, kanatli ya da kanatsiz, antenli ya da antensiz ucan ko$an ne varsa odama toplaniyor...

I$in kötüsü, cok igrensem dahi kiyip öldüremiyorum... ciglik cigliga, kendimden gecmi$ ve fecii terlemi$ bir vaziyette, bir elimde bo$ kutu, diger elimde karton-parcasi yatagin üstünde bir saga bir sola ziplayip, inanilmaz falsolar yapip, savulup o an neyi kovaliyorsam yakalayip camdan di$ari postaliyorum...
Bazen ben kovaladigimi sanarken, bakiyorum hayvan beni kovaliyor... Odamdan ciglik cigliga kacip korkudan kapiyi dahi acamadigim anlar oldu (ama harbi iri kiyim bir$eydi yaaaa!!! Böcek degil dana resmen dana! Öldürsen katil diye tutuklarlar! O derece yani!).

Ve her gece en az 5-6 kere bunu tekrarladiginizi dü$ünün....
Arkada$imin tavsiye ettigi gibi üzerine sac spreyi, deodorant gibi $eyler püskürtmek fayda etmiyor (bir denemelik yaptim), zira böcek/ sinek hazretleri kisa bir güzellik uykusundan sonra yine cikiyor piyasaya. Siz hic simli, yilba$i agaci gibi parildayan böcek gördünüz mü?! Arkada$imin sayesinde ben gördüm :D

Bazen tabii kazara öldürdügüm de oldu... Allah rahmet eylesin ve taksiratini affetsin. Ama yani kasitli yapilmi$ degildi kesinlikle... Girmeseydi odama... ya da yakalattirsaydi kendini güzel güzel...

Her neyse anladim ki, sicaktan catlasan da, en iyisi cam, kapi acmamak karde$im... en iyi cözüm bu gibi görünüyor...Ya da...

Klima taktirayim ben en iyisi ya......... Bu ne ya?! Börtü böcegin oyuncagi olduk...

*Dipnot: Bu yaziyi yazdiktan sonra (cam kapali oldugu halde) 4 böcügü daha di$ari attim, biri de Allah´in rahmetine ula$ti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...