İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

30 Haziran 2010

Germany sicak dostum...

Cuma günü Almanyanin güney batisi 37 ° C olacak mi$ mi$...

Birazcik da mühendislere özgü matematikle, biraz da kimya ve fizikle ilgilenmeye cali$iyorum. Bu ko$ullarda konsantre olmak zor gercekten...
Bu sicak havalarda zorunlu olarak üni de ve okul da pinekleyen zavallilara Allah kolaylik versin.... Zira ileride benim de ba$ima gelecegi icin $imdiden skinti yaptim kendime..Bu havalarda nasil sinavlara cali$abilir ki insan?! Ileri de bana da Allah kolaylik versin :)


Türkiye de beklenen sicaklik, bir rivayete göre, 47 ° C civarindaymi$. Annemin yalancisiyim...
Küresel isinmadan dolayi midir.. yoksa periyodik olarak yarim asirda bir kendini tekrarlayan bir isi dalgasi midir acep?


Bol su, karpuz bir de beyaz peynir dönemine giriyoruz. Tabii gönül ister ki hepimiz o rakima ula$alim ve herkes bu ürünlere kavu$sun :)

Uzun lafin kisasi, kendinizi ve sevdiklerinizi a$iri sicak dönemlerde daha fazla sakinin ve koruyun.

*Soldansay´in dipnotu:
karpuz, içinde bol su içerip buna karşın şeker barındırmadıgı için vücudu temizleyen 10 numara bir meyvemizmiş.. pek çok meyveye fark atıo özetle..

5 yorum:

  1. komşu huuuu haline şükret o zaman yaw:D 47 ° C neymiş bitmişiz aglayanımız yok :F bu arada resme bittim hatta çaldım hehe :D

    dipnot: karpuz, içinde bol su içerip buna karşın şeker barındırmadıgı için vücudu temizleyen 10 numara bir meyvemizmiş.. pek çok meyveye fark atıo özetle..

    YanıtlaSil
  2. Dayımlarda diyordu sıcakdiye birden bastırmış söylediğine göre :D

    YanıtlaSil
  3. @ soldansay: Vallahi $ükretme cabalarindayim kom$u :)Allah asil size kolaylik versin zaten.. Ramazan da yakla$iyor... oooy oy.. Hem bütün Fotolar sana feda olsun kom$um, al hepsini al ;) Ayrica dipnotta bahsettigin karpuz özelligini bilmiyordum.. hemen yaziya aktarmaliyim :D

    @ FxDev: Vallahi aniden geldi, geldigi gibi de gider in$allah be Annem :D

    YanıtlaSil
  4. burasi efil efil esiyor (bak yine yaptim!)

    dipnot:burasi karadag.

    YanıtlaSil
  5. Evet pis nispetci... yine yaptin yapacagini :D

    YanıtlaSil

de bakalim...