İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

18 Temmuz 2010

IIIIIIIIIIYYYYEEEEEEYYYYT!!!!!! VAR MI LAN BANA YAN BAKAN?! YILMAK YOK DOSTUM!!!



















Asla "asla" yoktur! ISTEYIPTE elde edemeyeceginiz HICBIR$EY yoktur!
Eger bir$eyi hedef sayip, isteyip, elde edemediyseniz YETERINCE ISTEMEMI$SINIZ demektir! Bunun icin gereken eforu, cali$mayi, azmi göstermemi$siniz demektir!

Insanüstü performans sergilemek mümkün! Hatta yillarca mümkün! Sadece azim, disiplin ve gayret! Hepsi bu!

Korkuyorsaniz korkularinizin üzerine gidin - üstesinden gelemeyeceginiz HICBIR$EY yok! (yolunu kaybetmekten korkan " ben " diyorum bunu!!)

Bu yazdiklarim BENIM GERCEGIMDIR. BENIM MANTIGIMDIR. Herkese uymayabilir.

Bunlari neden yaziyorum? Kendi gölgesinden dahi korkan, kendi potansiyelinden haberdar olmayan, daha dogrusu kendini dogru düzgün tanimayan bir dostum icin yazmi$ken, herkese ufak bir öneride bulunmak istedim...

Ba$aracagiz dostum! Yüzdük yüzdük kuyruguna geldik.. Kala kala 3 ay kaldi. Hazirlan maratona. Unutma - ilk biz degiliz, son da olmayacagiz. Ba$ladigimiz her i$i de bitirecegiz! ;)

Kendine gel ve yazdiklarimi biraz dü$ün - Yaptiklarina, elde ettiklerine bak yeter. Yapabildiklerini gördükce, kendini a$tikca, sen de $a$iracaksin! ;)

2 yorum:

  1. heyt! (Loop :))

    bu aralar herkeste bir coşku aman tutmayın! :)

    YanıtlaSil
  2. Evet Loop :))
    Tesadüfe bak sen.. herkes resti cekiyor :)

    YanıtlaSil

de bakalim...