İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

8 Haziran 2010

Pis korkagin tekiyim len ben...

E$$ek kadar 25´lik bir kizim.. hatta yakin zamanda 26 olacagim... (Allah´im aklima mukayet ol .. nine olmama az kaldi).

Yine de kom$u ülkeye gidecegim diye pis korkuyorum...(Üniyi ziyaret amacli bir yolculuktan bahsedyiorum efenim).

Ne var yani.. atlayacaksin arabaya.. yola, levhalara bakarken gideceksin... hem navigasyon (artik benden ya$li galiba icindeki kart zimbirtisi) götürecek seni degil mi ama?

Ama yoook... birak kom$u ülkeyi, kom$u $ehire bile giderken korkan bir zat-i muhteremim...
Bir insan kaybolacak diye bu kadar korkar mi yau?! I$in güzeli lisani konu$abiliyorsun... :))) Yuh yani... Levhadan da bol ne var?!
Kom$u $ehir... gerci az cok ali$tim.. korksam da caktirmadan yolumu bulabiliyorum... ama kom$u ülkee??!!! (Ülke dedigime de bakmayin yani.. kapi kom$u... Hollanda...)

Eskiden korkmazdim... Annem atlardi önüme: "Ya kaybolursan?! Birakmam hayir! Gidemezsin!" "Ya kiz ba$iniza (!) yolda kalirsaniz?!" "Ya.. hede hödö olursa?! Ya.... ." falan fi$man diye sürüp giderdi...

Eskiden böyle gözü kara bir kaplandim i$te, ama annem sagolsun artik kusursuzum, cünkü pis korkuyorum piiiiiiiis :`(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...