İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

10 Haziran 2010

kim korkar yollardan beh... peh :))))))


Efenim korktum, uykularim kacti.. hatta yetmedi bloga bile yazdim.

Gereksizmi$ bir takim "basit" $eylerden korkmak. Korkularin üstüne gittiginde iyice kücülüyormu$ insanin gözünde zaten basit olan $eyler..

Navigasyon "Hollanda da neresi?! Tanimam etmem!! Allah Allah!!" diye isyan bayragini cekince... mecbur arkada$imla yol tarifine göre Hollandaya vardik efenim... hemde sag saglim. Üstelik pek te zamanli.

Bir kere dahi $a$irmadik, e bu da beni son derece $a$irtti :)

Elimizle koymu$ gibi bulduk. Gittik gezdik, dola$tik ve bilgi aldik derken ak$am gec saatte kücük $ehrimize yolumuzu $a$irmadan geri döndük.

Komik gelebilir ama - kaybolma fobisi olan bir insanin kendini a$masi ve kaybolmamasi, o insani gururlandiriyor...

Kendimle gurur duyuyorum :) Gelecek yolculuklar da ve ülkeler arasi ralleyler de daha az korkacagimdan belki de hic korkmayacagimdan eminim :)

Allah kimseyi yolundan $a$irtmasin... :))

6 yorum:

  1. Jade biri seni durdursun! Sizi başka kıtalarda da görmek isteriz :D

    YanıtlaSil
  2. :D in$allah Seyyah... senin lafin Allahin kulagina :)))

    YanıtlaSil
  3. aha iki tane gezgin :D yıkılmadık korkun kalmasın :))

    size "the passenger" şarkısını yolluorum =P

    YanıtlaSil
  4. Sagol cümlemizin kalmasin :D $arki icin ayrica te$ekkürler... dinliyorum $u :D

    YanıtlaSil
  5. helal olsun canımın içi cesur yürek :) O yolların Türkiyeye doğru gelmesi dileğiyle:)

    YanıtlaSil

de bakalim...