İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

17 Mayıs 2009

Hak hukuk meseleleri...

Kim üzülecegimi, beni ve duygularimi umursamayarak, aci cekecegimi bilerek canimi isteyerek ve bunun farkinda olarak yaktiysa, ona hakkim helâl degildir!

Kendimi rahat biraktim. Karanlikta kivranacaklar ve karanliga mahkûm olanlar dü$ünsün...

Hadi bakalim :)

Ain´t no sunshine when she´s gone... ... ...

BENI KAYBEDENE KAPAK OLSUN:)

4 yorum:

  1. Ain´t no sunshine when she's gone.. yaa! mekanına ilk geldiimde dikkatimi ilk çeken bu oldu ki; günlerdir bu eski parçayı sandıktan çıkardım dinle dinle bir hal oldum süperdirrr:F

    dişlerini bilemişsin yine; hak senin hukuk senin; istedigine dağıt istediginden mahrum et!

    YanıtlaSil
  2. acaba sen, üzerinde kimlerin hakkı var hiç düşündünmü....


    BooZe ThE RighT

    YanıtlaSil
  3. Bilmukabele! Herkes kendi cehenneminde yanar! Elbet seninle de hesapla$iriz!

    YanıtlaSil

de bakalim...