İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

4 Mayıs 2009

Sessiz film..

Gectim yine seyirci koltuguna...
yanimda mendiller...
kafami dagitmak icin biraz icki...
isin güzeli artik izlemiyorum...oturuyorum öyle donuk donuk... sessiz bir film gibi geciyor önümde kareler... anlamsiz... bo$...

O koltuktan kalmak istemiyorum bir daha... rahatim gecen seneye dek tam da bu zamanlarda cok iyiydi... Ta ki ben koltugumu terk edene dek..
Ne sandim ki kendimi? Gercekten ya$amak... bir$eyler hissetmek...Var oldugumu anlamak...
Benim gercekten bir hayatim olabilir miydi hic?! Ne büyük gaflete dü$mü$üm...

Insanligimi terk edip, robotluguma geri dönüyorum... Insan bildiginden $a$mamali, zira burnunun dikine gittigi zaman tam da onun üstüne dü$üyor...

Ho$cakal hayat! Merhaba koltugum...

6 yorum:

  1. aramıza hoşegeldin .... Patlamış mısrlar benden :)

    BooZe the AudienCe

    YanıtlaSil
  2. Quote of the Day
    Set your goals high, and don't stop till you get there.
    Bo Jackson


    şu sayfana ne güzel cümleler koymuşsun. Bir yandan pes ediyorsun, öteki yandanda fighter diyorsun. Yakışmıyor. Sen istersen olur. Sen istemezsen olmaz. Dişlisin sen. Göster dişlerini. Pes etme. Ne olursa olsun. Koltuğuna saklanmada, dinlenmek için kullan onu..güç toplamak için, ama pes leri yaydığın zula olarak kullanma orasını.

    YanıtlaSil
  3. Ho$bulduk booze :)

    Te$ekkürler, anonim insan... $uursuzca bir o yana bir bu yana sendeliyorum.. Haklisin. Karli yana gecmekte fayda var... Cok te$ekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. ..teşekkür edecek birşey yok. Belki, moralin düzgün olan bir ana denk gelmiş olsaydı yazı yazman yani, benim sana yazdıklarımı sen zaten kendin düşünecektin..

    YanıtlaSil
  5. sen izleme zaten filmi, ben sana anlatırım merak etme, hem de senin istediğin gibi ;)

    BooZe tHe Amele :)

    YanıtlaSil

de bakalim...