İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

8 Mart 2009

bu haftanin en iyisi SILA ve ben bilardo oynayacagim yihhhhhuuuuu :)

Canli performansini cok begendim... :) belki de ben zevksizim bilemem :P

Kizlar gelecek birazdan ve BILARDO oynamaya gidecegiz :)))))))))))))))))))))))

Türkiyeye dönmemek icin en önemli sebeplerden biri olsa gerek $u oyun :) Orda hic bayanlarin bilardo oynayabilecekleri yerler görmedim ben $ahsen... izmit, adapazari civarinda var midir böyle yerler ? Hani bayanin saglikli canli kapidan girip, girdigi $ekliyle tekrar kapidan cikabilecegi? (Ardindan bir de dedikodu edilmezse- yinmez tadindan herhalde) :)))))))

2 yorum:

  1. ooo var tabi. yuh artık. iran sanıyosun burayı haritaya bi bak!!
    not: ordakine on da basar da inanmazsın.

    YanıtlaSil
  2. valla 24 senedir neredeyse her yazimi orada geciriyorum. göremedim... jeografim fena degildir.

    bana mekan adi verir misin? madem biliyorsun iyi yerleri :) oraya gelince bi ugrayayim :)

    YanıtlaSil

de bakalim...