İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

20 Mart 2009

Hayat neye benzer?



  • Sogana... Soyuldukca insanin aglayasi gelir, hepsi o.


  • Muz kabuguna... Dalginlikla atilan bir adim, insanin ayagini kaydirir.


  • $araba... Kana kana icmeye kalkarsan, hangi bataklikta ayilacagini kimse bilemez.


  • Silgisiz cizilmi$ bir resme...


  • Trajikomediye... Olaylarin aki$i peak yaptigi anda tesadüfler sonucu tam tersine döner.


  • Hem yaraya... hem hancere...


  • Kuklaciya....bilin bakalim kuklalar kim...



Aklima gelen bir kac benzetme...

Peki sizce neye benzer ?

Benzer mi ki bir$eye... Yoksa benzetilemeyecek kadar anlamsiz mi?

5 yorum:

  1. hayat hiçbir şeye benzemez.bence.
    yaşıyoruz sadece ve herkes mutlu olma çabalarında.günün birinde mutlu olabilmek için yaşıyoruz yani.günün birinde mutlu olabilme umudu ise motorumuz oluyor bu durumda.sarf ettiğimiz çabaları değerlendiren motor.

    YanıtlaSil
  2. hayat su gibidir, rengi, kokusu, şekli şemali yoktur,sen ona ne renk verirsen, hangi kaba koyarsan, hangi esansı koyarsan; hayat da o rengi alır renklenir yada kararır, o şekilde yaşarsın, ve öyle kokular sarar etrafını.... demiş ünlü filozof BooZe ;)

    aslında hayat yaşadığın şeye benzer, benim hayatım sadece ingilizce course BOOK unaa benziyor hangi sayfada ne olduğuunu bildiğim halde o sayfayı açıp bilmeyenlere göstermek gibi :)benim için sıkıcı başkaları için daha sıkıcı :)hadi hep beraber sıkılalım belki beraber sıkılırsak, daha eğlenceli sıkılabiliriz bu hayattan ::):):)

    BooZE ThE ŞuuRsuuZ

    YanıtlaSil
  3. hayatı her şeye bezner. her şey eninde sonunda hayatın bir parçası. ve buna rağmen herkesin ki eşsizdir.

    YanıtlaSil
  4. hayat aşka benzer, tıpkı aşk gibi otada konabilir, bokada... benim hayatımda aşk gibi, önce ota konuyor sonra boka sarıyor.

    YanıtlaSil
  5. benim favori parçam;
    mazeretim var asabiyim ben

    YanıtlaSil

de bakalim...