İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

18 Aralık 2008

Yikilmanin e$igindeyim, kurtarirsan pe$indeyim...

Allah´û tâlâ (Bülent Ersoyu aniyoruz) bize bu bedeni sigara dumanina bogalim, $ekerlemeyle pitlatalim, eziyet edelim, yoralim, üzelim diye vermedi degil mi ?

Bedencegizi Aquila ki$isine isyan bayragini cekmi$ durumda ve diyorki:
"Allah rizasi icin artik bana bak! Aklina mukayet olamiyorsun madem, bari beni biraz sakin!
Bak, artik fonksyonalitemi yitirmeye ba$ladim, bana da yaziktir, günahtir...
Bu ya$imda bu kadar eziyeti sen ettinsede, ben hak etmedim!!!! Iptal olursam görürsün sen.... Aglarsin bak, deme di deme!!!!"

Pekiii Aquilacik bundan ne ders cikariyor dersiniz?
Hicbir$ey tabiiki.... !

Yine de meyva yemeye ve bol bol su icmeye cabaliyor kendisi. Yüzmeye gitmek te var 1 senedir planlarinda ama dur bakalim ne zaman gercekle$ecek.... Fi tarihinde gider artik....


6 yorum:

  1. Annem seninle evlenelim mi??

    YanıtlaSil
  2. prodigy'nin fat of the land albüm kapağı gibi olmuş resim :)

    herkes bir şekilde isyanlarda.

    YanıtlaSil
  3. olmaz enseste girer kuzum :) öperim seni..

    Magnumum opusum $eytan avatarlim isyankarim....

    bende hafiften nirvana nin bir albüm kapagina da benzettim :)
    ayriyeten haklisin... " oyalama kendini sen bittin teslim bayragini cektin... isyan isyan...." diye $arki bile vardi...

    YanıtlaSil
  4. hiii.. dikkat etsene kendine !!

    meraba beni hatırladın mmı :D
    Aspu:D

    YanıtlaSil
  5. Peki peki ama ben =(
    Benim amacım uyumak o sıcacık kucağında...
    Fakat biz...
    Şey yani...
    Öyle biraz...
    ='(

    YanıtlaSil
  6. @ fxdev :) oy oy oy..... yerler seni yaaa.... öperim canim kuzum benim...


    Aysecigim seni unutmak mümkün mü? :) sevindim... aramiza ho$geldin...sanal aleme civileme daldin yine... bakalim ne kadar sürecek bu seferki serüven :)

    YanıtlaSil

de bakalim...