İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

17 Aralık 2008

Efenim hurafelere inanmayalim...

"Aquila bol paraya kavu$tu ve sessiz sedasiz ada alip, adasina kacti..." söylentileri geldi kulagima...

Iyiki bir kac gün yazamadik... dedikodular aldi ba$ini gitti vallahi... ama böyle de olmaz ki $ekerim... Kurtulamiyorum $u paparazzilerden... I$in gercegi $u ki;

Bir kac gündür agir bedensel "traumalar" ya$adim.. pardon, türkcesi "travma" idi galiba...

Burnum manavgat $elalesine alayci bir $ekilde gülerek, "ben niagarayi bille sollami$ biriyim sende kimsin bre" diye gürledi...
Gikim cikamazdi bu duruma, cünkü sesim cidden bir yerlere seyahate cikmi$ti... derken car$amba sabahi 5´e dogru igrenc bir agriyla uyandim... Ben de kötü rüya gördüm ve agri hemen kaybolup ucacak saniyorum... Nerdeeeee???!!! Sanirim 1 saat kadar acidan kivrandim... i$in berbat yani, ebeveynleri cagirmak aklima bile gelmedi "uyanmasinlar" diye... Salak! Acidan elinde olmayarak bagriyorsun zaten, sadece sesin grip nedeniyle cikmadigi icin duyulmuyor... Anne, baba demeye cali$san ne olacak ki?!

Neyseki babacigim uyanmi$ bakiverdi... ama yardimi dokunamadi tabii. Demekki cagirmamakta o kadar da hatali degilmi$im.. Adam ne yapsin?!

Doktor yolu göründü ve büyük ihtimalle safra ta$i, safra kesesi ta$i dedi. O anda kadina araba gibi baktigimi hissettim.... Ta$ kirdirma, ilac tedavisi, ta$ dü$ürme hatta ameliyata kadar gider bu olay... Beynimde hastane senaryolari, acilar, ilaclar.. Neyseki yarin bir netlige kavu$acak bu durum...

Sülalemdeki böbrekta$i zedeleriyle alay ederdim ben... ´O´nunla da dalga gecmi$tim...

Al! Allah böyle yapar i$te!

Alma giciklarin ahini, gicik olsalar da cikar aheste aheste böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...