İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

16 Temmuz 2008

Mein Alles...

Vuslat... miriltilar...

Mein Geschenk... Ich kann verstehen wie du dich fühlst... und es tut mir so leid...Es tut mir so unendlich leid..... Das Feuer wird noch etwas länger lodern in deiner Brust...

Sie wird irgendwie auf irgend eine Art und Weise immer bei uns sein und über uns wachen... Sie möchte nicht, dass du verzweifelst... Sie liebt dich mein Herz...und ich liebe dich...

5 yorum:

  1. Annem almancamı kaybettim =(

    YanıtlaSil
  2. bo$ver annem... okumasi gereken $ahisa ithafen yazildi zaten.. onun gözleri icin yazdim.. Ilgilendigin icin yinede cok te$ekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. şimdi almanca öğrendiğimde ilk kurduğum anlamlı cümle ich ficke deine sülale idi. sülalenin almanca ne manaya geldiğin öğrenenmemiştim.
    hisleri anlayıp acı çekmek nasıl bir iştir? o ateş herkesi yeterince gaza getiriyor sonra keskin sirke küpüne zarar veriyor. çok duygusal oldu artık konuşmak istemiyorum. anadolu lisesinde bana almanca öğreten zihniyetin a.q...

    hocam ne iş, kaç insansın sen? ing, almanca, türkçe, latince falan... var mı fransızca, italyanca, rusça? turizm falan mı okudun? acayip kıskandım seni.

    YanıtlaSil
  4. Düğünü türkiyede isterim annem!

    YanıtlaSil
  5. üstad ara$tirmalarim sonucu Sülale almanca da Dynastie yada Stammbaum olarak cevrilebilir... Ama sen bence "ich fi** deine Welt" de daha kisa olur.. "bütün dünyani z***rim" demek her halti toptan kaplar... :))

    Kiskanilacak bir durumum yok be hocam: Almanyada ya$ayiyorum, e türk vatandasiyiz türkce bilmekte dogal.. okulda ingilizce ögrenmek zoraki.. ve fransizcayla (4 sene) italyancayla (2 sene) boyunca bana eziyet ettiler okulda...

    Latinceye de fransizca ve italyancadan sonra ben merak sardim... (bu lisanlar bildigin gibi latince kökenlidir)

    Avukat asistanligi okudum (3 sene hukuk egitimi- lisanlarla hic alakasi yoktu) ve Simdi orta halli bir gida sirketinde menajer asistanligi yapiyorum (ayriyeten ak$amlari okula gidiyorum),su an lisanlar bir halta yariyor bari.

    Uzun lafin kisasi: Hic bir lisani layigi ile konu$amamak, yazamamak yani kullanamamak kadar kötü bir durum yoktur...

    Salatalik bir durumum var yani. Origami yapabilmeyi harbi diyorum tercih ederdim :)


    @ annem fxdev: Eger ki o raddeye gelecek olursa kujum, emin ol türkiyede olur, hic merak etme sen:)

    YanıtlaSil

de bakalim...