İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

10 Temmuz 2008

Bir sürü kuru gürültü...


Üzgün $a$kin ne$eli...
Hangi ruh halini alacagimi $a$irdim.
Bitmiyor ki bir türlü dertler- Hastaliklar - Vefatlar.
Ummadigim ta$in ba$imi yarmasi da ilk defa ba$ima gelmiyor. Agzim acik dinliyorum bazen kar$imdakinin sacmaliklarini...
Yada bazen öyle bir laf, bir kelime, bir hareket beni kahkahalara bogabiliyor.

Oooof....Umarim bu hararetli hazirliklar bo$a cikmaz....

4 yorum:

  1. Annem neler oluyor sana =X
    Korkutuyorsun beni =(

    YanıtlaSil
  2. deliriyorum :) korkma.. zararsizim.

    sana severim annem.. kiyamam ;)

    YanıtlaSil
  3. bu seçeneklerdeki ruh hallerinden hiçbirini tercih et. biz sana sıradanlık verelim.

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir sloganim var hocam:

    Ta$ at acisin, balyoz atma öldürür.

    sende haklisin üstad.... ama maksat memnuniyetsizlik olsun yeterki... huysuzluk yapayim... psikolojisi bozuk insanim ne de olsa :) idare ediver.

    YanıtlaSil

de bakalim...