İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

9 Temmuz 2008

Cizgifilm fizik kurallari burada gecmez- rüya görenler uyansin!


Benim ilgimi cekmek öyle kolay degil...

Sükunetle terbiye etmesini cok iyi bilirim (Cin i$kenceleri bölümünden mezunum).

Herkesi adam yerine koymuyorum diye kendini begenmi$, burnu havada tabirlerine tabi tutuluyorum (Cok ta umrumdu!).

Kaliteli degilse yapilan, söylenen, yazilan, okunan, görünen ve kar$imda olanlar... ne diye kafa yorayim? Ne diye 3 günlük dünya da bo$una vakit harcayayim? Manyak miyim ben?!

Belirli bir hat vardir - iki secenegin hudut cizgisidir. Bicak sirti. I$te ordaysan yandin $ap gibi. Orda kendimi yürürken görüyorumda... Ayaklarimin alti kesiliyor adim attikca, ama ben o hattan ayrilmiyorum. Inat degil mi?! Ayrilmiycam ulan!

Ya benim istedigim - ya da hic!

Ya adam gibi adam olun/ Insan gibi insan olun - Fazla da kafamin tasini attirmayin!

Ya da kapi orda acik, yol uzun, erzak ´ta hazirlarim yüzü suyu hürmetine!

4 yorum:

  1. vay a.q benim gibi patlayan ama küfretmeden konuşan birisi...

    ps.üstad bende bu aralar içime atıyorum, yakında taşıcak gibi

    YanıtlaSil
  2. Valla hocam ama küfürlü, ama küfürsüz... sal gitsin. Rahatlatiyor...
    (Sana bo$una mi `volkanik patlak´ dedim ben ?!) :))

    YanıtlaSil
  3. Şşş dik topu geliyorum annem!

    p.s. damarıma dokandın, ellemicektin benim fanı olduum çizgi kahramanları hıh!
    Bir hafta küsüm sana =X

    YanıtlaSil
  4. (A) canim olur mu öyle sey... :) kahramanlarina bi$ey demedim ki ben ama...

    gel annem, gel :))))

    YanıtlaSil

de bakalim...