İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

3 Temmuz 2008

Feci pot kirdim.. Allah beni islah etsin :/

Deligömlegi grubunu bilmem tanir misiniz?

Vokal´i Özverle bir arkada$tan dolayi zoraki tani$ma firsatim olmu$tu (10 dakikaligina mi ne). Msn ede eklemi$im onu (anlik bir taniyorum ekleyeyim hadi edasiyla).

Cok nadir giriyormu$ msn e onu fark ettim ileti gecmi$inden..



Meger ben herifi kuzenim Ömür zannederek yaziyor mu$um hep iki satir...i$in kötüsü Ömürün Özver adinda arkada$i var.. Ömürün adina o yaziyor zannediyordum bazen :)



Daha bir kac saniye önce fecii bi$ey yaptim. Ki$isel ileti bölümüne Özver "s**tir git ben sahildeyim" yazmi$. Bende kuzenim sanarak...$ey yaptim... alin kendiniz görün...


Özür Maili attim beni sildikten sonra... neyse.. :) napalim artik... bende arada pot kirabilirim canim aaaaaaaa.....

Not: YE$IL YAZI BENIM...

2 yorum:

  1. oldu bi kere artık sen sıçtığın boku avuçlayıp yüze göze bulaştırma safhasına geçmişsin :P

    ama böyle durumlarda kırdığımız potun farkına varıp, aslında ben orda öyle demek istememiştim triplerine girmek gibi yüz kızarması anının tadı gibisi yoktur hayatta.

    YanıtlaSil
  2. Yoktur harbiden.. haklisin hocam.. Uzun zamandir böylesi ba$ima gelmemi$ti...güzel oldu :)

    Özveri takan kim :))))

    YanıtlaSil

de bakalim...