İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

11 Ağustos 2007

Efenim cerkeslik zor meslektir..

Image Hosted by ImageShack.us

zira ben 23 senedir icra ediyorum... hala bir yere varamadim.. :)

Simdi genel gecer dertlerden ziyade benim getirdigim kendimce yorumum $u ki:

Bizden genel olarak adam olmaz!

Kizanlara $imdiden söyliyim .. neredeyse 4 senelik ekip elemanligi ve dernekcilik hayatimda (biliyorum cok az aslinda) gördügüm, gecirdigim, $ahit olduklarima bakarak ve düz mantigimla peki$tirerek bu yorumu yaptim...

Beni yüksek mevkiilere ve merciilere $ikayet edebilirsiniz efenim..... : P ama sanirim bir xase toplanip bana dava acilasiya ve bir karara varilasiya dek ya$li bir nenej olur cikarim i$in icinden :)

4 yorum:

  1. yeri geldi mi herkesten herşeyden çok çerkes oluruz.Ama işimize gelmedimi de birlik ruhunu asla bulamayız.bilmiyorum belki büyüklerimiz için bu böyle değil ama gençlerimiz biraz durağan.Sanki ölü toprağı serpilmiş üzerimize.

    YanıtlaSil
  2. genci ya$lisi yok gördügüm kadariyla...

    yazdiklarin t o p u m u z icin gecerli malesef..

    " ölü topragi serpilmi$ " cok dogru bir laf..

    YanıtlaSil
  3. hani dinime tüküren meselesi mi var ortada... hani kendimi bırakıp herkese mi sataşayım? ilk sen olacakmışsın gibi gözüküyor...
    bırakalım da o meseleleri insan olmaya çalışalım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  4. :) nedense bunun er yada gec gelecegini biliyordum :))

    bence evet... :)))

    YanıtlaSil

de bakalim...