İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

20 Ağustos 2007

sepetimdeki hayaller..

Istanbul ... bugün nelere kadir oldun bir bilsen..

($ehirlere insan muamelesi yapmak ilk kimin fikri idi acaba?)


Cok plan proje hayaller ürettim bugün... benim icin bana göre "fazla" bile...

Hayal kurmaya kar$i alerjisi olan bir varligim - yalanim yok - eri$ebilecegim hayalleri kurgular pe$inden sürüklenir, elde edebilmek icin akil almaz cabalar sarf eder, eziyet bile cekerim.

Ama eri$emeyeceklerim .... ba$tan olmaz zaten gözüyle baktiklarim. Kafamdan dü$üncesi bile gecmesin diye kendimi oyalamalarim...

Ben mi yanli$ yapiyorum ?
Image Hosted by ImageShack.us
Ya sepeti dü$ürüp. savrulurlarsa diye hic mi korkmaz insanlar? Gercekle$medigindeki izdiraba hangi ic gücleriyle dayanabilecekler?
Ben nasil olur da bugün bunu unutmak istedim? Hangi cürretle ?!

Istanbul... bugün sen cikardin beni ba$tan...

Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum:

  1. things aren't supposed to be perfect, but perfect things are supposed to happen, like miracles :)
    senin özlü sözüne biraz daha öz katim...

    YanıtlaSil

de bakalim...