İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

7 Ağustos 2007

hmmm..blog meydanini bo$ biraktik.. alan neyle doldu??? :))

$öyle bir baktim da... " türkiye " ye tiklayinca 50.000 küsür blogger cikti kar$ima :) siz nereden geldiniz yahu??

bakiyorum herkes yazar olmu$ .. okuyan yok :))) yazmakla me$gul millet... artik her ne varsa...

hm... ben cok farkli bir$ey mi yapiyorum? - evet...! yaziyorum ama okuyorum da yahu... bu ne karde$im ?

resmen -ben tatliyim tani$alim .... aman allam depresyondayim ..bunlari illaki online istifra etmem lazim tarzinda :)

canim herkes bunalir.. haksizlik etmeyelim.... "yeniler" gelince benim "eski" olarak gidesim geldi vallaha :)

-önüme gelene sata$maya da ba$ladim :)) aforoz edilicem ben kendim silmeden bu blogu ..bu da ilginc olurdu :))) -

3 yorum:

  1. kasma olur böle şeyler q:

    YanıtlaSil
  2. cok fazla ilgi cekmeye ba$ladim.. bende mi $arkicilari, filmleri, bilgisayar programlari ve oyunlarini tanitsam .. yorumlasam..

    hani maksat hizmet vermek :P blog= günlük manasina gelmiyo .. biz burda bi$ey icin ugra$iyoruz diyelim yani .. :)))

    YanıtlaSil

de bakalim...