İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

26 Ağustos 2007

Anlamadigimiz düzene kaos diyoruz

Neredeyse 2 saatimi eski bir okul arkada$imla gecirdim.. gecenin bir vakti yine eskisi gibi evimin önündeki parkta oturup duman attik biraz..

"hey gidi günler hey.. babam hakliymi$ dedi.. sende öyle... $imdi anliyorum hayatin ne oldugunu...."

Baya konu$tuk .. gecmi$ten.. gelecekten.. $imdiden.. 23 ledik... 23 gibi hissetmesekte kendimizi..
bazen daha ya$li, bazen daha genc...

Hey gidi günler hey...

7 yorum:

  1. Allah´in vakti yoksa birak $eytan yardim etsin

    YanıtlaSil
  2. "bazen daha yaşlı bazen daha genç"

    haklısın..

    YanıtlaSil
  3. başlıkla yazının ne alakası var:)

    ben de kaos kelimesini görünce heyecanlandım...üzerinde çok çalıştığım bi durum kaos:)

    YanıtlaSil
  4. giden günleri aslında yaşarken pek hoşnut olmasak dahi dönüp baktığımızda nasıl güzel gelir bize anılar.

    YanıtlaSil
  5. 28 olmak üzereyim bende.neyseki 27 yaş bunalımını atlattım:)

    YanıtlaSil
  6. merdümgiriz: - hak verdigin icin te$ekkürler :)

    gerusa: dahi degilim .. idare ediver :P var bir bagi..dü$ün biraz yahu:)

    mevu: hep öyledir zaten.. gelen gideni aratir hesabi oluyor biraz degil mi? :)

    Onur: gecmi$ olsun...senden de bunu beklerdim! yürü beee! kim tutar seni :)))

    YanıtlaSil

de bakalim...