İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

31 Temmuz 2006

yagmur zamani...

Ren nehrinin kiyisindayiz...
Arabadayiz ...
Yagmur yagiyor bazen deli gibi , bazen usulca..
Haticeyle Türkiyeyi konu$uyoruz...
O hala sudan cikmi$ balik gibi.. Iki boyutun arasinda kalmi$ sanki....Insanim benim :)
Bense bu dönemki üstümde gezinen bir kara bulutla sava$iyorum...
Nedeni nedir bilemiyoruz tam olarak ikimizi bunaltan kasvetin...
Aptalca bir fikir geliyor aklima.. Ya- diyorum- canim yagmurda dola$mak istiyor...
Hatice dünden razi sanki, hadi kalk gezelim o zaman ... kalk hadi, kalk...
Ve o yagmurda gezinmeye cikiyoruz... :) dilime hemen bir yagmur $arkisi dolaniyor...gidiyorum gözüm ya$li, hatiran har, yüregime...sen sev yagmurlari, yagmurlar yagsin üzerime... Ya diyorum ü$üdüm ben, romantik yapalim derken ormantik oldu be Hatce :)) Gel dönelim diyorum...
Yoku$ yukari dönerken Hatice patlatiyor dogaclama bir $iir...Sadece bana, benim icin...unutulmu$ bile kelimeleri...sadece hissi kalmi$ bende $u an...
Aglayasim geldi...yediremedim kendime...ve o $iir $iir konu$urken araya salakca, komiklik olsun diye söyledigim sacmaliklar alikoydu beni aglamaktan... Nedensiz olacakti cünkü aglamak...Hatice yaaa, sen insani mahfedersen kizim beee....Iyiki varsin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...