İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

31 Temmuz 2006

Benim janim kankim :))

Kankimle uzun bir aradan sonra yüzünü gören, sesini duyan cennetlik modlarindaydik...
Uzun süre görü$medik ve ben kankimi cok öslemi$im. :)
Kankimlede sagolsun muhabbet pek güzel olur...derin muhabbetlerden -geyige- geyikten siyasete- siyasetten- bilmem neye- konu$ babam konu$ bitmez...
Dünyanin anasini ve babasini ve bilimum üstünde gezinenleri satariz :)
Bu sefer kankimle hayal kuralim dedik...sonu biraz kötü oldu :)))))
Kankimle birlikte bogaz köprüsünün üstünde kafalari cekip güne$in dogu$unu yada bati$ini (farketmez bizim icin) izlemek gibi bir hayal kuruyorduk ki... benim aklima paparaziler geldi...kanki ya bizi kurtarmaya kalkarlar $imdi, len bunlar atliyo falan diye, kameralar falan rezil oluruz valla dedim :)
Kankimde ya ben utanirim o zaman cidden atlarim, senide birlikte cekerim dedi...cehennemde yalniz kalmayiz en azindan dedi ben susunca ... patlatti kankim yine: kanki biliyon dime, kafalari cekmi$ halde köprüden atlayanlari cennete almiyorlar ona göre gel :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...