İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

12 Temmuz 2006

Benim canim PC´m...

Efendim bilgisayarima ilani a$k etmemi mazur görün...Edindigi $eyi kaybedince degerini anlayanlardanmi$im... En azindan Monitörüm konusunda bu böyleymi$. Per$embe günü $oktan $oka girmi$tim resmen. Monitörüm simsiyah ve kapkara kaliyordu bilgisayarin yanip sönen i$ik ve cali$tigini belirten seslere ramen. Hani Israil de bombalama olaylari kadar beni delirtti bu durum. Israildeki sivillere faydam dokunamazdi ne yazik ki, ama monitörümü söküp satin aldigim yere götürebilirdim. Yaptimda. En nihayetinde bugün kavu$tum efenim...Sevincliyim. Sanki milyarlar benim oldu..Abartmiyorum :)
$imdi siz okuyanlar [Hipotetik yaziyorum-kimse okumuyor da olabilir. Kibir bizden uzak kalsin :)] bu kiz iyice internetkolik oldu diye yanli$ dü$üncelere mahal vermeyin. ADSL baglantisi degildir bu bilgisayari degerli kilan. Icindeki engin Müzik ar$ivim, önemli dosyalarim vs... dir aslinda. E tabii eglence faktörününde rolu var..yalan yok.

Birkac degi$iklik daha var hayatimda. Misal Haticem türkiyede o cok sevdigi istiklal caddesinde kirmizi tramvayina bakip boncuk gözlerinden göz ya$i akitmakla me$gul :) Türkiyeyi feth etmeye gönderdim kendisini i$te. Bakalim bana nasil bir haberle gelecek :)

I$ yerimden benden "kidemli" olan, sinirlenince kullandigim lakabiyla nam-i diger "ofis girl" 3 hafta önce i$ten ayrilmi$tir. I$ yeriyle anla$masi bittigi icin bana gün dogmu$tur bu yüzden :)
$imdiki i$ yeri cok daha iyidir, orda, kendi el yazisiyla, cok daha mutlu ve huzurludur...Kendisine ba$arilarinin devamini diledik. Paketledik gönderdik :) Seneye in$allah bende elveda diyebilecegim...PARTI VERICEM!!!! Bando takimi kiraliycam! Bir garibani sevindiricem!

Bu yakada durumlar $imdilik böyledir efenim...Aman siz siz olun mönitörünüze/ PC´nize gözünüz gibi bakin-bakmazsaniz ahanda bir numune yazmakta ;)

2 yorum:

  1. Norcuroncum...istemedigin ot yaninda bitermi$ :)
    dünyayi feth ettik ama dünyanin haberi yok daha ;)
    O tatli bayana gecmi$ olsun dileklerimizi ve selamlarimizi iletirsen seviniriz...sende iyi davran kendine ;)

    YanıtlaSil
  2. Insanim az kaldi bana kavu$mana dayan :P :))))
    Bende seni özledim. Burnumda tütüyorsun... Sen yeterki gel cigara, cay ne demek, dile sana baklava aciyim ;P

    Not: Harbi öyledir. Türkce klavyeyle yazmanin zevki farkli oluyor :))))))

    YanıtlaSil

de bakalim...