İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

8 Mart 2006

SIRRRR

You told me a lullable
And I
The little naive girl
And I
The worldly wise woman
Believed every little word

So you can tell me what you want
I will believe

So you can tell me what you want
At same time stealing like a thief

It could be wrong
It could be right
It could be strong
Or could be tide

It´s true
I will believe you
Cause for me
That only
Makes sense of you.

"Sirrrrr", bir gece seninle konu$tuk. Moralin bozuktu. Birdenbire yazmaya ba$ladim. Sonuc bu :)
Iyi degil gerci, ama seninle ilgili, sana, seni dü$ünerek yazildi.
Hayrini gör :P

3 yorum:

  1. Bu arda bana bir $arkiyi hatirlatiyor bu ama :) calmi$ olmiyim $imdi :D vallahi bilinc alti :)
    cikaran varsa yazsin bi zahmet..acaba kimden arakladim?! :D

    YanıtlaSil
  2. bir gün gelecek seni düşünmem için ..
    seni hayal etmem için..
    dakikalar gerekecek..
    kimdi diyeceğim?
    aaaaa evet oydu dimi?
    demek düşecekbana bir gün..
    eski günler diyeceğim..
    çocukluk diyeceğim..


    diyeceğim..belkide diyorum kimbilir..
    gitme kal diyemedim ama kimdi diyeceğim?
    seni seviyorum diyemdim ama bitti diyeceğim..
    sadece sen dedım ama..
    seni sildim diyeceğim..

    beni bana emanet etmekle iyi yaptın diyeceğim..
    sana açılan sayfaları kapatmakla iyi yaptın diyeceğim..
    ben ağlarken sen güldün diyeceğim..
    seni ararken kendimi bulmuşum diyeceğim...
    ve en büyük mutluluk annemiş diyeceğim..
    tıpkı tahmin ettiğim gibi..

    YanıtlaSil
  3. Sirrr eger bunu sen yazdinsa seninle gurur duydugumu belirtmek isterim. cabalarim sonuc veriyor galiba :)

    benden kat kat üstün bir $air yazmi$ efenim :)

    Bu arada anonim yazarken yinede herhangi bir nick name, yada sizi tanitacak herhangi bir i$aret yazarsaniz sevinirim.

    Ayirt etmek zor oluyor da :)

    YanıtlaSil

de bakalim...