İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

27 Mart 2006

Bir film repliginden sogan hayatina geci$ :)

genc cocuk: are you afraid of something?
ya$li adam: yes.
gc: what is it?
ya: the truth!

Hem güldüm, hem üzüldüm. Gerceklere kar$i adavet besleyenlerdenim. (yeni bir kelime ögrendim ´adavet´ hehe!!! :D)
Realist olmak bo$.
Hodperestlikte zaten almi$ payina dü$eni. Adi üstünde yani.
Dengeyi tutturmak her baba yigidin harci degil derdim eskiden. Ama ikiside ayni oldugu icin denge menge olayi kalmiyor.
Istersen pesimist ol, istersen optimist. Uyduruk $eylere yada hakikate takil. Sonucta sen istedigin pencereden bak. Pencerenin maddesi, boyutu nasil olursa olsun. Hep ayni sogan hayatidir bu ya$adigimiz. Soyuldukca aglayasin gelir, hepsi o.
Degi$imi soyulmaktan ibarettir, aglatmasi mutlak...Istersen cik i$in icinden?!

"Bipolar yada $öyle diyelim iki uclu mizac bozuklugu var bendede galiba...yaz, yaz bitmez, yaz, yaz gitmezzzzz ;)"

2 yorum:

  1. selamsss..
    türkçeyi katlettiğim şuandan itibaren ben o sogan kabugunu soydugunu farkeden kişilerden biir olarak çok güldüğümü, belirtirim..bu sogan olayını kim düşünmüşşe..
    1)kurufasülye severmiymiş..
    2)hangi mendil firmasını kullanıyormuş..
    3)günümüz tekno mucizesi lenslerin bir faydası olurmuymuş bu mutlak damlacıklara..
    ama şu kesin kim yazmışşa hedefini bulmuş..yanlız merak eetiğim cücük dediğimiz nokta nedir?aşk mi ölüm mü?yoksa inanılan şeye varıldıgında duuylan tanımlayamadığım his mutluluk yada herneyse o mu?
    ve ben cücüğünü sevrim:)
    ve şunu söyleyeyim..okuma sevgili kardeşim artık.ok?yakında bipolardan geçip ,bakırköylüler klübüne üye olacaksın..
    kızm bırak artık düşünmeyi..yaşa gitsin..çok düşünürsen bana dönersin ki buda pek iyi değil gördün :)
    please care yourself..
    sırrr..

    YanıtlaSil
  2. 1)kuru fasulye sevmem
    2)tempo marka mendil kullanirim
    3)lensler bi halta yaramaz

    :)
    sogan olayini Allah yaratti(bence).

    3 boyut = 3 farkli dert
    bir ya$am = bir sogan

    inanmayacaksin ama hep denklemlerde dü$ünürüm nedense :D
    sonradan gelir gerisi aklima :))
    bütün bunlarda bo$ aslinda...maksat vakit olsun...

    YanıtlaSil

de bakalim...