İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

16 Mart 2006

Niye bu kadar sertsin?

cevabim bir $arki sözü olsun: I´ve learned the hard way :)

Sertim, bencillige hevesliyim, megilliyim ve, fakat, ama;
Bencilim evet! Hernekadar bencil degilsin diyenler varsada, benden daha iyi bilemezsiniz derim ben ;) Ama cok sagolun efenim. O sizin kendi bencilsizliginiz :) ehehehehe
Gelelim fasulyelerin faydalarina:

Ben merkezci bir ya$am stili edinmi$im.
Senelerce istekle tapusunu elde etmeye cali$mi$im (I) land ´imin.
Bir adam olsun demi$tim ya. Yanli$ bir baki$ acidan bakmi$im. Oraya gitmek istemekte degil marifet.
Marifet o ADA OLABILMEKTE...hani issiz, sorumluluksuz, kimsesiz, ke$fedilmemi$....
Sadece ve yalnizca kendini dü$ünebilme yetenegi.
Bu dur.
Cok cocukca tamam. Ama kim cocuklugunu özlemez ki?! Kim buna benzer bir dü$ünce yapisina sahip degilki?! Insanoglu özünde bencil olmasa, ya$ama hirsi olmasa nasil türevini sürdürebilirdiki?
"Yazik ben bu domatesi koparmiyim dalindan, ne güzel kirmizi...hem onunda ya$ama hakki var"- yada - "ay ben bu hayvani kesip yemiyim. Belki yavrusu vardir, efenim onunda en az domatesle benim kadar ya$ama hakki var" dememi$ atalar..Halada demez. Diyecege de benzemiyor. Fark ettim ki genel bir dogrudur da bu olgu. O olgu olmasa halimiz harapti. Ölye dü$ünmek lazim bide. Tabii a$iriya kacmayin benim gibi : )
Saf, katiksiz ADRENALIN.

Alin size beni ele$tirmek icin acik dart müsabakasi. Bakalim kimin oklari 12´yi vuracak :)

Hey gidi hey....
Ne i$tir bilemedim,
Hayat seni sevemedim :)

yürrrrrüüüüü

2 yorum:

  1. okum hedefını bulsada en fazla 10 dan vurur canım..12 ancak hayalde olur..onıkı hayal urunu yanı..
    ve bencıl ol..sana kım olma dedıkı..
    buna kendın ıanıyorsan senı tanıyan bırı olarak dıyorum gıt gözlerını kontrol ettır..yada nöronlarını.ya bencılın tanımını bılmıyorsun ya kendını tanımıyorsun..
    ama domates konusnda haklsın..benım favorım mınık olanlar hanı o büyüme telaşında olanlar ben onalara bayılıyorum salatada..süper sexı duruyorlar;)
    ve tatları nefis.
    kendı türevım ıcın başkasını yok edıyorum..benım egemen benlıgım onun savunmasız varlıgın karşı yıkıcı bır zafer kazanıyor..hep öyle olur zaten..
    ınsan aslında bencıldır hep belkı ama bence bunu hıssedersede yaşayamaz..sadece bence herşey çok sevılmek ıstemekten,çok var olmak istemekten yada ne bıleyım kendını hıssetme çabasından..
    benım ıcın senı öldürüyorum yani..sadece ben kalıyor bende sende takılı..kendınde ama sana bagımlı...
    çokmu kaırşık oldu..
    ben bencıl olmak ıstemıyorum üst benlıgımın kararı bu..sadece beraber olmak ıstıyorum sevdıklerımle..paylaşmak ıstıyorum herseyı..acı bıle sevdıklerınden gelınce hep daha yıkıcı hem daha anlamlı..
    sırrrr

    YanıtlaSil
  2. Yiyecekleri bu kadar cekicilikle gözlemleyen ve sadece gözlem i$levinde kalmayip, cekiciliklerine dayanma gücünü kendinde bulamayan, sonucta bundan dolayi ucamayan kacamayan ne varsa, midesine indirdigine indandigim büyük $ahsiyet :)
    sende olmasan...Egetürkleri kim bu kadar büyük bir a$kla yerdi? :D

    YanıtlaSil

de bakalim...