İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

17 Şubat 2006

Derdin neydi be kizim? diyenlere :))

Benim derdim gelecekle ilgiliydi. Isteklerim vardi, hedeflerim vardi. Ya olmazsa lar...ya olursa lar...
ohoooo bu yetmez mi yaa?!
Hala isteklerim, hedeflerim büyük..ama olmazlarsada üzülmem artik gibi geliyor bu aralar :) (bakalim "bu aralar" ne kadar sürecek?!) Belki üzülürüm..olsun! "Nobody is perfect" derler ya..."life is not perfect" daha dogru bir deyim olurdu galiba kanimca.
dedim ya acisiyla tatlisiyla bu hayat benim! kazaya kurban gitmezsem, yada sigaradan dolayi ölmezsem, kimsede alamaz elimden! :P hehe!!!

2 yorum:

  1. böyle devam edersen, sigaradan sende ölebilirsin!

    YanıtlaSil
  2. Atin ölümü arpadan olsun :)...hem dedim ya...sigaradan yada kazadan dolayi ölmezsem diye.. dogru oku karde$im :) bozma kafami :D

    YanıtlaSil

de bakalim...