İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

22 Şubat 2006

Cocuklar beni öldürüyor yaa...

Misafirlige gelen cocugun biri bana sürekli sorular soruyordu. Allah anasina babasina sabirlar versin! Makineli tüfek gibi soru yagmuruna tutuyordu insani. Ve elli sefer ayni $eyleri soruyordu! Katil olmadim ya, helal bana!

Sordugu $eylerden birkaci:

Cocuk: abla baliklar su icer mi?
Ben: ?!

C: abla tospalarin evi neden tepesinde?
B: kabuktur o, ev degil yani, vs...(aciklamaya cali$iyorum, ama hala ev diyor!)
C: e$yalari nasil sigiyor icine?
B: ?!

C: bebekler nerden gelir?
B: ??!!! hik, mik... hebele,hübele.... leylek getiriyo....
C: yalan söylüyon!
B: madem biliyorsun niye soruyorsun?!!!!!
C: sen biliyonmu diye merak ettim...(cocuga bak yaaaaa)

Güleyim mi, agliyim mi bilemedim valla. Allah´tan fazla gecmeden gittiler...

3 yorum:

  1. Hahahaah! Ich versteh Sie Jade! Lustig! Aber wie unten gesagt, ist einfach zu spät und bin zu müde! Ich schreibe später noch was dazu!

    YanıtlaSil
  2. Janky tuhe mir einen gefallen, lass es lieber sein junge :)))))
    karnima agrilar girdi yaa....
    sende bi blog sahibi ol bence:)) moralim bozuldukca bakar, bakar gülerim ;)
    ama sen tembelsin yaa :P

    YanıtlaSil
  3. hehe
    jade beim erklären wö die babys herkommen.... hahaha!

    YanıtlaSil

de bakalim...