İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

29 Ocak 2006

her$ey gidici....

ISSIZIM, BILINMEZE DÜ$ÜYORUM
COK YANDIM, ARTIK Ü$ÜYORUM
KAYBOLDUM ZIFIRI KARANLIKTA
SANKI YA$ADIKCA ÖLÜYORUM

her$ey gidici....
kuyular kazacagimiza köprüler in$aa etseydik ke$ke....ke$ke, ke$kelere gerek kalmasaydi.
nedenlerle niyelerle sacma sapan ve bo$una yapilmi$ analizlerle vakit harcayacagimiza tadina varsaydik her$eyin...doya doya, kana kana konu$saydik, anlatsaydik, dokunsaydik, görseydik....

her$ey gidici....
her$ey gitmeye yok olmaya mahkum....kaliciliga takilip kalmasak ke$ke....kaliciligi, varligi yada tam tersi yok olmayi, gidiciligi bu kadar aranmasak...daha iyi farkina varsak aldigimiz nefesin tadini, hazzini...

ke$ke ya$asak...harbiden ya$asak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...