İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

29 Ocak 2006

Bazen

diyorum ki...ne diye yaziyorsun bütün bunlari? ne diye ordan burdan ho$una gidenleri aktariyorsun buraya? ne i$in var?
cik gez, dola$...kitap oku, ara$tirma yap...ne bileyim...dagit kafani ama bununla degil. yazarak degil...kelimeler acitiyor...kendi kelimelerin dahi acitiyor bazen...üzülüyorsun, karamsarliga dü$üyorsun...fazla dü$ünüyorsun...fazla takiliyorsun...fazla...
ne diye?
rahatlatmiyor...aydinlatmiyor...yardimci olmuyor...düzeltmiyor....fazla...
fazlalik....
gereksiz.....
bo$....
cok dolu cok $ey yazmi$im....ama yinede bo$...acitici, ba$ agritici....fazla...ve bo$...
fazla...cok fazla....acitici üstelik...ve cok bo$....
fazla...bo$....

delirmek mi üzereyim, yoksa coktan aklimi mi kacirdim? bilmiyorum...hicbir$ey bilmiyorum. eksik hissediyorum aklimi mantigimi kafa tasi denen yerden....ici tamamen bo$almi$...ve fazlaliklarla dolu...gereksizliklerle....

dü$üyorum.
ü$üyorum.
cok karanlik.
ölüyorum.

2 yorum:

de bakalim...