İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

1 Şubat 2010

Sabahlar uzak, bu internet tuzak bana..

kac zaman gecti sabrim yok yarinlara :P

yok yok icimdeki kiroyu salmayacagim birilerinin üstüne.. korkmayin :)






















anlamadigim nedenlerden dolayi, saat gibi i$leyen, ve beni sabahin daha karga $eyini yememi$ vaktinde (5 ila 6 arasi) uyandirmak ile mükellef olan, uyku ritmim/ düzenim bozulmu$tur....

Bir aydir güle oynaya bari$tigim "uyku" denilen zat, ne yaptim da tekrardan bana küstü bilmem... kalbini kazanmam lazim diye dü$ünüyorum... pek nazli bir $ahsiyet kendisi.. buradan ona ilan-i a$k etmek istiyorum..


Sevgili UYKU,

biliyorum seni cok ihmal ettigim son 2 senenin acisini cikartmak istiyorsun benden..Benden fellek fellek kacarak bir yere varamazsin ama... beni tanirsin az bucuk, bunu bilmen lazim.
Heleki $imdi seninle bol bol zaman gecirebilecekken bunu yapman beni kahrediyor.. Bizim icin cali$tim 2 senedir ben...ve bizim icin ihmal ettim seni onca zaman. Bugünler icin.. $imdi tam feraha ermi$ken, beni terk etmen oldu mu ya?! Ayip degil mi?! Gel vaz gec inadindan, geri dön bana..

Seni tüm kalbiyle geri isteyen ve seven,


Aquila

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...