İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

22 Şubat 2010

Bir halleri - halletim! ;)

Alnimda enayi yaziyor ya benim... Salagim ben- nöronlarim cali$miyor ya... "Ade len ordan!!!!! Hadi yavrum hadi... ba$ka kapiya!!!!!!"

Ayni cümleler, vidi vidi bidi bidilar... duygusalliktan kirilmalar... - hep ayni sacmaliklar. Bari hic duymadigim bilmedigim bir $ey söylesin söyleyen Allah a$kina..

Tecrübe bu yüzden güzel... Yemi$ oldugu kaziktir belki ama, lazim olunca kaziklandigina bile sevinebiliyor insan evladi...

"Bir halleri", tabiri caiz ise - def ettim! Ugra$amam bu ya$tan sonra.

Hayat yine güzel cereyan ediyor :) $imdi yine gülmek ve eglenmek zamani :)

Yiiiiiiiiieeeeehhhhhhhaaaaa!!!! :))))))))))))))))))))))))


*Gecmi$imde kalmi$ "O" elemana da buradan te$ekkürlerimi arz ederim ve eklemek isterim ki Allah mutlu mesut bahtiyar eylesin, fakat muhakkak ama muhakkak, bana katmi$ oldugu tecrübe kadar kazik girsin bir tarafina! :D

2 yorum:

  1. hic duymayacagin bir sey soyluyorum, hazir misin?

    "bana katmi$ oldugu tecrübe kadar kazik girsin bir tarafina! :D"

    cumlen var ya, iste ben 1.87'yim benim kadar kazik yeterse, kazik konusunda yardimci olabilirim.

    YanıtlaSil
  2. @ csm: estfr. kendin icin böyle tanimlar kullanma lütfen.. :) seni kötü emellerime alet edemem.. sagolasin :)

    YanıtlaSil

de bakalim...