İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

8 Kasım 2009

Veda...

zamani yakla$iyor.. hissediyorum.. kendimdeki degi$ikliklerin farkindayim.. yine de kücücük bir umut kirintisi var icimde. O son kirintiyi da kargalar alip götürdügünde, ki belirttigim gibi yakin zamanda götürmesi muhtemel, sonsuza dek veda edecegim..

Sonsuzluktan sonsuzluga kadar......yine de sevecegim belki.... hissiyatim yalanlamayacak bunu kesinlikle.
Ama tavrim romanlar yazacak eminim. "Dönülmez ak$amin ufkunda (yim), vakit cok gec" olacak. Zarlar atilmi$, oyuncular ve oyun degi$mi$, joker ise benim elimde olacak.

O son kirintiyla gururum yol alabilir $imdilik belki...lakin yön bulacak kirinti kalmayinca bana ah etmenin hic bir manasi olmayacak, ve gururumla ben, ikimiz birlikte kararlilikla manevi bir edepsizlik hareketi gösterecegiz sonsuzluktan sonsuzluga dek sevdigimize..

Sevgi yeterli bir unsur olmayacak cünkü... Kaliteyi de coktan sorgulami$ ve kirmizi kart göstermi$ olacagiz her$eyden önce. Onu Onsuz sevmeye ali$mi$ olacagiz zaten ve sevdigimiz bizimle olsa da, olmasa da farkli olmayacak hicbir$ey...bir eksiklik bulamayacagiz hayatimizda, arayacak olsak dahi.

Son pi$manlik neye yarayacak o vakit, $ayet duyulursa?! Duyulmazsa da kim takacak o an gectikten sonra?!
Merak icindeyim sadece.... cok az kaldi... veda vakti cok yakinla$ti... hissediyorum.. ve aynadaki bana uzun zamandir ilk defa güzel gelen yüzüme bakip icten gülümseyebiliyorum...

:)

7 yorum:

  1. uzun zamandır ilk defa güzel gelen yüzün var ya hani.İşte o yüz bana hep güzel geliyor çerkesim.İyi ki varsın

    YanıtlaSil
  2. Mor halkalı mavi şeker...
    Gül sen e mi...

    (=

    YanıtlaSil
  3. @ mevu: Sagol cerkesim :) tekrar aramiza ho$geldin..

    @FxDev: annem sen istersin de gülmem mi :))

    YanıtlaSil
  4. Zamanın getirdiği bir durum mu yoksa, yoksa kendini zorlayarak mı hissediyorsun?

    YanıtlaSil
  5. kendini zorlayarak hislerini degi$tiremezsin bence. Üst benliginde olayi hallettigini zannedersin ama dikkatli baktiginda alt benligin romanlar yazar.. tavirlarin seni ele verir istesende istemesende.

    bildigin kli$eler gerceklerin üzerinde durur cogu zaman. yani dogrudur bu kli$e. zaman ilactir i$te her$eye.. unutturmaz illaki, avutturur ama, hatta umursatmaz en sonunda...

    YanıtlaSil
  6. @ can : sende hindistana gül gec diyecegim ama.. korkarim faydasi olmayacak :)))

    YanıtlaSil

de bakalim...