İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

16 Kasım 2009

Müzik...

ne kadar önemliymi$ insan evladi icin, bugün tekrar anladim. Cok yogun bir hayat tempom vardi bundan bir bucuk ay önce.. müzigi dü$ünmeyi biraktim, yemek yemeyi bile unutuyordum (abartmiyorum). Herhalde o dönemlerde müzigin varligini genelde unuttugum icin, aranmiyorum pek fazla.. Yani kendiligimden bir $arki acip dinlemem, arka planda calsin diye ugra$mam.. Nadir aklima gelir...

Bugün car$iya ciktim, ayagimda spor ayakkabilarim, bol kotum, kisa ceketim, acik saclarimla.. gözlükler gözümde, rüzgar yüzümde, kulaklarimda bangir bangir en sevdigim rock ve alaturka parcalar... ellerim ceplerimde... cool takildim kendi kendime :) ...neredeyse mutluluktan ucacagim sandim... Müzigin insani bu kadar mutlu edebilmesine $a$tim dogrusu... Harbiden gida imi$ insan ruhuna.. Bundan ne cikariyoruz? Lütfen ruhunuzu besleyin... ben ettim siz etmeyin... müziksiz kalmayin! :)

Uzun zamandir konu$madigim ve bir daha da konu$acagimizi hic zannetmedigim bir arkada$imin da tam o siralar aramasi ayri bir sevinc kaynagi oldu.. En ummadik anda sürprizler beni buldu......Eger herhangi birini mutlu etmek istiyorsaniz, uzun zamandir görü$emediginiz bir arkada$inizi arayin... annenizi arayip sesini özledim annecim deseniz de olur.. hatta sevap hanesine iki cizik bile atilir yani :)

Benden söylemesi ;)

2 yorum:

  1. uzun zamandır aramadığım insanları düşündüm, sonra ne kadar çok olduklarını düşündüm; bıraktım telefon kapalı kalmaya devam etsin.

    YanıtlaSil
  2. :) bu da senin tercihin.. hepsini araman gerekmezdi.. bir yerden, birinden ba$lamakta fena olmazdi ya, neyse..
    en azindan tavsiyemi dü$ünmü$ olman bile mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil

de bakalim...