İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

18 Kasım 2009

Erkekler ne bekler, ne ister? Bir halt istemeseler daha iyi olur!

Efendim 3 yazi yazdim bununla ilgili.. her seferinde yazilarimi yonta yonta yazacak bir$ey birakmadim kendime resmen.. feminist olmadigim erkek arkada$larimca onaylanmi$tir fakat öyle bir ruh haline bürünüyorum yazarken ne hikmetse.. Anla$ilan cok istesemde pek objektif kalamayacagim...Gördüklerim, ya$adiklarim ve duyduklarim dogrultusunda elimden gelmiyor malesef..

$öyle bir genel sonuca vardim... Önceki yazimda bayanlarin beklentileri neyse, erkekler icin de gecerli oldugunu zannediyorum. Yanildigim noktalar olabilir tabiiki. Romantizmden nasibimi hic almami$ olmama ragmen, yine de sonucta bir erkek degilim ve bir erkek gibi de dü$ünemem.



Farkli öneriler ya da tepkiler gelmedigi icin bana ekleyecek sadece cok kli$e bir cümle kaliyor konuyla ilgili;


Erkek evde ev hanimligi hatta garsonlugu ve temizlikciligi, di$arida gururla taktim edilebilir güzelligi, mutfakta a$ciligi, sohbette arkada$ligi ve dostlugu, üzgün oldugunda ya da cocuklariniz oldugunda anacligi ve sanirim ba$ka alanlarda ba$ka $eyler bekler (anlayan anlami$tir, daha fazla bu son noktayi irdeleyemeyecegim- terbiyem müsade etmez :)).

I$in kötü yani bu liste daha da uzayabilir ve bunlarin kar$iligini size vermeden hepsini ayni anda bekler ve kar$iligini vermeyi de akil edemez :)

(bir cicege 3 lira verecek diye cimrilik bile yapar.. ama sizi aldattigi bayana buket buket cicekler, altin yüzükler gidebilir yani.. dikkatli olmak lazim ;) )

Biraz antipatik gelebilir erkek ahalisine bütün bunlar, protestolari duyar gibiyim $imdiden, ama ben $una kanaat getirdim, istediginiz kadar mükemmel bir bayan olun, üstte yazmi$ oldugum cümleye uyun, yinede her daim sizden iyileri oldugunu zannederek er ya da gec sizi üzecektir bir erkek. Hemde yaptiklarinizin kar$iligini vermeden ve sizi hic dü$ünmeden... O yüzden fazla efor sarf etmeyin onun icin derim ve hatta birakin komple daginik kalsin :)


"Amaaan bir a$k bile ya$atmadin yaa... " cümlesini tekrardan onaylami$ bulundum :)))))))))

Caninizin kiymetini biliyorsaniz a$k ma$k ya$amayin karde$im.. mutlu mesut kendinizle gecinip gidin i$te :)


*Yazdiklarimdan dolayi kalbi kirilan varsa bana e-mail yoluyla adresini iletsin bir zahmet, kendime aldigim bir karton japon yapi$tiricilarina artik ihtiyacim kalmadigi icin geri kalanini dagitabilirim :)

3 yorum:

  1. Ben bunu odamın duvarına asarım beee:)

    YanıtlaSil
  2. asrin hatasini bastiramazsin :|

    YanıtlaSil
  3. Beyrutum yildirimim :) bu cümlenle cok onore ettin beni...birilerinin gercekleri yansitmasi lazimdi artik :)))))))))))))

    csm: asrin hatasi erkekler olduguna göre, haklisin :))))

    YanıtlaSil

de bakalim...