İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

25 Eylül 2009

Yarin ceyrek asir oluyorum..

Evet inanilir gibi degil... ceyrek bir asir... o koca $ey nasil gecti acaba? Hic fark etmedim...
Yarin yine gelenegimi bozmayarak ayni $arkiyi mirildanacagim yine...ve ne kadar ya$landigimdan yakinacagim... (harbiden iyice ya$landim ben ya... -.- )

Sanirim hayatimin en muhte$em ya$ günü olmayacak yarin...

Gecen seneyi dü$ündügüm zaman hala midem burkuluyor... i$ yerine uzun ve kocaman bir gül buketi gelmi$ti.. Ili$iginde bir kart ve üzerinde gizli bir kod... "Seni Seviyorum" manasinda...

Bugün i$ arkada$imla ya$lanmaktan bahsederken bana "Gecen sene cok acayipti...seni hic böyle mutlu görmemi$tim, gözlerinin ici gülüyordu bütün gün" deyince allak bullak oluverdim... Ben kendimi sürekli mutsuzluktan kurtulduguma ikna etmeye cabaladigim icin, arkada$in bu cümlesi bende knock out etkisi yaratti... Hatta bastirmaya cali$tigim ba$ka $eyleri de animsatti...

Yarin bir kac arkada$ gelecek.. yemekten sonra bilardoya... ya da bir kafeye gideriz herhalde...

Aslina bakarsam, yarin tepetakla da dursak buruklugumun gececegini sanmiyorum... Zira bir bucuk sene öncesinde sarf edilen "A$kim ben bir $ey dü$ündüm. Bence 26 Eylül de, senin ya$ gününde evlenelim...." cümlesi, eminim ses tonuyla birlikte bugün bütün gün zonkladigi gibi, yarinda beynimde zonklayip duracak....


4 yorum:

de bakalim...