İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

29 Eylül 2009

insan umdugunu degil anlik dü$ünüyormu$..

ya$ günümden önce $öyle olur böyle zonklar dedim.. burukluk kehanetim dogru ciksada hicbir yerim zonklamadi cok $ükür.. bütün gün yemek pi$irmekle hazirlamak ve hazirlanmakla gecti...sagolsunlar arkada$lar geldi.. okuldan $undan bundan sohbet ederken di$ari cikmaya gerekte kalmadi..


saldik kendimizi.. ellerimizde sigaralar... oda duman alti...

o gün kurutulmu$ ciceklerimi atmayi dü$ündüm ilk defa ciddi ciddi hemde marul dograrken... zamani geldi gibi... onlari attigimda hesap vermem gereken kimse yok (salataligi dogruyorum).. olmayacakta (biberleri).. icimdeki tereddütü anlami$ degilim sadece (domateslerde sira)... niye beynimi dinlememekte israr edip binbir kurgular kuruyorsam sonsuz duygusalligimla anlayamiyorum (ic cektim).. topu topu bir ayim kaldi "a$k acisi" ni atlatmaya.. bilim adamlari 6 ay da gecer bu hastalik demi$ler (soganlar gözlerimi ya$artiyor)... ben yolun yarisini kat ettim henüz.. belki daha ileride belki daha gerideyim.. farkinda degilim olayin.. (dere otunu da kiydim, al sana salata i$te)

bu rotasizlik beni alabora ediyor... sarildigim $eyler derslerim ve hollywood.. arkada$lar da eglendiriyorlar cogu zaman sagolsunlar..

$imdi uzaktan bakinca bir garip geliyor bana... bazen cikmaya cali$tigimda pirlanta ta$lari canimi yakan altin kafesi özleyecegimi hic sanmazdim... özgürlük diye $akiyan ben, istegime kavu$tum, bo$luktayim konacak yer lazim diye ötüyorum $imdi.. :) hayat ne garip... ben ne garibim daha dogrusu.. ne zaman normlara uydum ki zaten?!


ama bana rahatlik batmadi bazilarina oldugu gibi... ben kafesten cikmayi ba$arip yine geri girenlerden olmu$tum her daim.. her daim yine kafese kapanmaya göz yumardim...

kafesin bir gün ortaliktan yok olacagini tahmin etmemi$tim hic.. hemde ben hapsedilme fikrine bayadir ali$mi$ken...


asiligi kanatlariyla birlikte kirilan bir kartalin ne kadar degeri olabilir ki? özgürlügünü yitirmi$ bir kartalin gözlerinde o ucsuz bucaksiz dünyayi göremezsin elbet... o hazir cikmi$ken sal gitsin oldu gibi... neyse... böylesi de daha iyi oldu zaten... $imdilik i$e yaramayan özgürlügümü kundakladim, bohcaladim... ileride kullanabilmem icin sakliyorum.. kanatlar icin japon yapi$tiriciyi önerdiler... bir denemek lazim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...