İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

3 Eylül 2009

Kiz ne söyler, aslinda ne dü$ünür Vol. 1

Bir bayan ve bir erkek deniz kenarinda oturmu$ sohbet ederler. Hafif kararmaya ba$lami$tir hava. I$iklari yakmi$tir bütün sahilboyu. Muhte$em romantik bir ortamdir. Daha tani$ali 2 gün olmu$tur. Erkek seviyeli bir $ekilde "sadece sohbet etmek ve arkada$lik kurma amacli" konu$uyordur bayanla...O izlenimi vermek icin de baya efendi davraniyor ve caba sarf ediyordur.

Bayanin beyin sesi: (Ke$ke yanimda olsaydin sevdigim... bu muhte$em gece de sen otursaydin yanimda. Seninle izleseydim dolunayi giyinmi$, yakamozla süslenmi$, durgun denizi...Ke$ke $imdi..)

E: "Durgunla$tin...Böyle uzaklara bakipta ne dü$ünüyorsun? :) "

Bayanin di$ sesi: -"Hiic... Hayatin bazen ne kadar zor oldugunu dü$ünüyorum. I$ güc ko$turmaca...(sessiz gecen 3 dakika ardindan, erkegin onu ayna vari taklit ettigini anlayinca bayan sorar) Sen ne dü$ünüyorsun?"

E:"Hiic.....(bir dakika kadar bir sessizlik) Cok farkli birisin sen. Yani yanli$ anlama. Öylesine de söylemiyorum. Ba$ka bir havan var senin. Insan sarrafiyim ben. Gercekten saglam bir ki$iligin var." Biraz daha sesini alcaltarak söyler afilli bir baki$la cümlesini: "Sen bence özel birisin..."

Bayanin beyin sesi: (Amaaaaaaan.....Hofff....Yerler...Bir iki sohbet ettik diye... i$e bak yaa... $imdi etkilenmem mi lazim? Hatta coktan erimi$ mi olmam lazim?! Iki günde cözdü adam beni demek. Insan sarrafiymi$ ahahaaaaa... Salak belledi herhalde..cok komik :)))) Kac kizi böyle tavlamaya cali$ti bu salak acaba? Acaba gercekten tav olan manyaklar olmu$ mudur iki günde? .... Hmm.. ben bundan $imdi nasil kurtulurum...ba$im agriyor des... )

E:"Ne oldu? Sustun yine :)"

Bayanin beyin sesi: (Utandim hatta bundan ho$landim sandi enayi :)))))) ) Gayet soguk ve dalmi$ bir $ekilde..
Bayanin di$ sesi: -"Sigaram kalmami$ yaa.....Dalmi$im pardon.... $ey... ne demi$tin?!"

Erkek gözlerini döndürür "Beni öldüreceksin sen yaa.." gibi bir$ey zirvalar kirk yillik tanidigiymi$ gibi.

Bayan gülme krizine tutulur adeta ve erkegin ricalarina aldirmayarak uykusunun geldigini söyler ve iyi ak$amlar dedikten sonra ko$ar adim uzakla$ir :) Gidi$ o gidi$tir...


2 yorum:

  1. bayanın işi çok zor, acıdım da biraz.... içinde olduğu anı yaşayamacak kadar çok dolmuş kafası birisinin anıları ile....bunu kabullenemeyecek kadar çok kibirli , gururlu ve inatçı olduğu için karşındaki ni salak görmek de en kolayı onun için :)
    BooZe

    YanıtlaSil
  2. Bence o bayanin kafasi birisinin anilari ile dolu olmasa da kar$indakini salak görme egiliminde bulunurdu. Zira cogu bayan sadece 2 kez kisaca sohbet ettigi ki$inin havadan inme bir $ekilde karakterinin analizini yapabildigine inanmaz, hatta basbayagi bir cümle ile (t)avlanmak istenen bir kurban rolüne itildiginde kar$isindaki beyni pekala kücümser :)

    YanıtlaSil

de bakalim...