İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

14 Nisan 2009

Söylesem tesiri yok, sussam gönlüm razi gelmiyor...

yaziyorum bende sacma sapan harfleri sacma sapan birle$imde dizerek... sacma sapan kelimelerle sacma sapan cümleler kuruyorum...

"bir karaagac gölgesi buldum, cebimde ümitlerim.." vari camin kenarinda oturuyorum...
Kahretsin. Yildizlar da cikmadi bu gece...

Belki yarin kar$idan kar$iya gecerken, ya da aniden kalp krizi gecirerek ölebilirim... herkes gibi...

Belki de "Altin Kizlar" gibi koku$mu$ bir kokana olurum... tek derdim di$lerimin corba yerken dü$memesi...

Kim bilir...

2 yorum:

  1. yaw bu kısa metrajlı hayatımız elbet sona erecek önemli olan dolu yaşamak; elden ayaktan düşmeden dik ölmek en iisi ewet

    YanıtlaSil
  2. alinda ne yazarsa o... corbada di$ler...yada kan kaybindan vefaat... kader diyelim gitsin :)

    sen uzun, saglikli arti doya doya ya$a ;)

    YanıtlaSil

de bakalim...