İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

9 Nisan 2009

bende $ans ne gezer....?!!!!!

güzel $eyler oldu galiba... düne kadar... zira ondan sonrasi hazin.... bir$eyin de iyi gecmesi mucize olurdu tabii... ne bekledim ki ben?!

dünden beri berbat bir haldeyim. berbat hal bile güzel kalir icimdeki duygunun yaninda...
sanki bir$eyler kirildi icimde...

büyük capli bir sinir krizi gecirdim.... bagirmaktan sesim kisildi. arabayi nasil kullandim bilmiyorum.

aglayip kendi kendime bagirirken yanimdan gecen oto sürücüleri ne dü$ünmü$lerdir kim bilir... gerci kendimi yeterince kötü hissediyorum... bunu dü$ünmenin bir manasi yok $imdi...

yeterince problemim var zaten, yeterince bunalimlarim... daha fazlasina gerek yok...

4 yorum:

  1. böyle kriz anları için birebir şarkılar vardır.

    mesela arabada soon ses Hayko Cepkin -Bertaraf Et dinlemeni, hemen ardından Yeni Türkü- Nakka ve son olarak biraz sakinleşerek İlhan İrem'den Boş Ver arkadaş ile kriz terapisi yapabilisin tatlım:)

    Seni üzen ne varsa.... hızla çabucak yaşayıverelim ki mutluluga sıra gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. ne yapıyorsunu bunalım, depresif şuursuz, diyorum sana, yeşil renk, o güzel ses, huzur nerde biliyorsun.... ama senin önce iyice bir dibe vurman lazım... dibe vurdunmu yüzeye daha kolay çıkarsın, ama sen yanına ne olur ne olmaz yüzeye çıkamama ihtimaline karşı bikaç oksijen tüpü falan al... onlar bitene kadar ben seni bulurum... tabi yardım istersen...

    BooZe the Diver

    YanıtlaSil
  3. bu yazdiklarina dair bugün tesadüfen ``quote of the day`` niyetine sayfanda yazanlari bi göz önünde bulundursan.. ?
    evet..büyük laflar bunlar,yani quotelar,ama dogru yanlarida var..

    Quote of the Day
    Winners never quit and quitters never win.

    YanıtlaSil

de bakalim...