İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

16 Nisan 2009

e bitmi$...

msn de bir arkada$ özetle özel hayatini anlatti... sira sende dedi... ben anlattim...

son cümlem: "bilmiyorum bitti mi bitmedi mi... ben bitirdim gibi.. haberi yok.. ya da o bitirdi beni haberdar etmedi.... "

arkada$in kisa net cevabi: "e-bitmi$ "

caktim orda davayi :)
ben daha ne diye kendime bi$eyler uyduruyorsam?! kendime cok güldüm....

arkada$a kendi degerini ve kiymetini anlamasi icin bir kac iyi söz aktardim... dinledi te$ekkür etti: "$ap$al bana dedigini kendine de desene..." dedi :)

patlatti son bir espri ve gülümsetti iyice beni:"manyak ben sana zamaninda gel benimle evlen dedim dimi?!!! :))) "

Bu saatte icki alamayacagimiza ve uzakta oldugumuz icin birlikte icemeyecegimize göre uykunun bizim icin en iyisi olacagina karar verdik... :) unutmak icin uyuyacagiz...

iyi geceler cümleten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...