İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

24 Kasım 2008

Bayagi doluymu$um....

karde$im ben iyilik melegiyim, mükemmelim demiyorum zaten! Kötü bir ruhum var! Cok fessatim harbiden de! Bencilim üstelik!

Eger haksizlik yapiyorsam da, kötü bir$ey yapiyorsam da HABERIN oluyor en azindan! Bir de öyle dü$ün!
Kötülük ediyorsam da bilerek ya da bilmeyerek ne hikmetse saklamaya da caba sarf etsem dogruyu yansitiyorum elimde degil! Saman altindan su yürütemiyorum.

Ta$layin kovun beni bu köyden de... Ben zaten ada ma gidecegim...

6 yorum:

  1. yaptıklarını saklayamıyorsan yapmanın anlamı nedir? nerede senin bu bencilliğin? yaptığını sadece sen bileceksin ki yapabiliyorum demenin keyfine varabilesin.

    YanıtlaSil
  2. Annem ölüyorum bana hayat öpücüğü verir misin??

    YanıtlaSil
  3. zamanla öğreneceksin merak etme saman altından su geçen yolları. pis işler bunlar..

    YanıtlaSil
  4. Sen ne kadar "fesatım, kötüyüm..vs" dersen de olamassın tamam mı!

    Kovamam, kovarsam senle o "adaya" bende gelirim.

    Gönlünde yoksa yerim, üzülmem ben ayakta da giderim.Seni üzeni... Üzerim:)

    maralım:)

    YanıtlaSil
  5. @ hocam: Harbiden ya...tü benim kalibima :)

    @ fxdev: uzat yanagini,öpeyim annem :x

    @ yalanci: Belirli bir ya$tan sonra olur mu? Oluyorsa nerede satilir? Pis i$lere pis merakim var...

    @ jade: kermitim, sen daha neler olabilecegimi görmedin kuzum... Buyur gel... sirtim da da yer var ;)

    YanıtlaSil
  6. nerde kaldı işin zevki... Gizli olan güzeldir. .tek bileni sen olduğun için bu birrr.. Bir de ya biri duyarsanın verdiği adrenalin yüklemesi var ki tadından yanına varılmaz.. Dene , bana hak verceksin..

    YanıtlaSil

de bakalim...